تریلر جدید فیلم Trespass Against Us منتشر شد

24 September 2016 - 18:12

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۴۸۰p

پس از معرفی فیلم سینمایی Trespass Against Us «تجاوز علیه ما» در مراسم ویژه جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سپتامبر گذشته، اکنون تریلر جدیدی از این فیلم با بازی مایکل فاسبندر منتشر شده است. برای مشاهده این تریلر، می‌توانید در ادامه مطلب با سایت خبری و تحلیلی سینماگیمفا همراه باشید.  علاوه بر یکی از ستاره‌های این روزهای سینمای جهان یعنی مایکل فاسبندر (Michael Fassbender)، بازیگر مشهور دیگری همچون برندان گلیسون (Brendan Gleeson) که سابقه حضور در سری فیلم‌های هری پاتر را دارد، حضور دارد. به‌تازگی تریلر جدیدی از این فیلم درام جنایی که تا چند ماه آینده اکران خواهد شد، منتشر شده است.

وظیفه کارگردانی فیلم Trespass Against Us «تجاوز علیه ما» بر عهده آدام اسمیت (Adam Smith) است که در گذشته کار بر روی Doctor Who را در کارنامه خود دارد. همچنین، الستر سیدون (Alastair Siddons) هم وظیفه نوشتن فیلم‌نامه این اثر را بر عهده گرفته است. این فیلم قصد دارد یک داستان تکان دهنده از روابط اعضای خانواده و ارتباط آن‌ها به یکدیگر را نشان دهد؛ هر چند که رابطه آن‌ها بسیار خطرناک باشد.

این تریلر، لحظاتی از فیلم‌ درام جنایی Trespass Against Us «تجاوز علیه ما» را به شما نشان می‌دهد که در آن‌ می‌توان به این نکته پی برد که فیلم پتانسیل بسیار زیادی را برای کسب جوایز در اوایل سال ۲۰۱۷ دارد. فاسبندر و گلیسون در سطح بسیار بالایی از بازی‌های خود، در این اثر نقش آفرینی کرده‌اند.

با توجه به داستان فیلم، تریلر و همچنین عوامل سازنده آن می‌توان امید بسیاری برای موفقیت این درام جنایی در نظر گرفت. با این وجود، به نظر می‌رسد باید کمی بیش‌تر برای نتیجه نهایی صبر کنیم. خوشبختانه این فیلم در کمتر از دو ماه دیگر عرضه خواهد شد و می‌توان به‌زودی درباره آن قضاوت کرد. Trespass Against Us «تجاوز علیه ما» در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۶ برابر با ۲۶ آبان ۹۶ در سینماهای انگلستان و مدتی پس از آن، در سینماهای آمریکا اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.