مارگو رابی مجری برنامه Saturday Night Live می‌شود

24 September 2016 - 20:21

 

 

با اطمینان می‌توانیم بگوییم که این چند سال گذشته برای بازیگر محبوب و جدید هالیوود یعنی مارگو رابی (Margot Robbie) به خوبی هرچه تمام‌تر سپری شده است. این بازیگر اولین بار به خیل عظیم مخاطبان در فیلم The Wolf of Wall Street «گرگ وال استریت» معرفی شد اما هم‌اکنون او را به عنوان هارلی کویین جدید سینما هم می‌شناسیم! مارگو رابی در سالی که گذشت به عنوان دوست و همکار روانی جوکر در دنیای کامیک دی‌سی یا همان شخصیت هارلی کویین در فیلم Suicide Squad «جوخه انتحار» ایفای نقش کرد و بااینکه بازخوردهای این فیلم تاکنون به شدت منفی بوده است، همه منتقدان و صاحب‌نظران یک نقطه مشترک دارند و آن‌ هم این است که می‌گویند: بازی مارگو رابی در این نقش فوق‌العاده و از معدود نکات مثبت فیلم است.

رابی امسال در فیلم‌های دیگری چون Whiskey Tango Foxtrot و همین‌طور The Legend of Tarzan «افسانه تارزان» حضور پیدا کرد. مارگو رابی در چندسال گذشته با شهرت زیادی که بدست آورد تبدیل به یکی از چهره‌های منظم برنامه‌های شبانه آمریکا شد و حال به نظر می‌رسد که این بازیگر حتی بتواند مجری‌گری اولین قسمت از فصل جدید Saturday Night Live را بدست آورد. بااینکه رابی همچنان پروژه‌های زیادی در سال ۲۰۱۷ دارد که از آن‌ها می‌توان به Goodbye Christopher Robin «خداحافظ، کریستوفر رابین» اشاره کرد، به تازگی متوجه شدیم که سران دی‌سی و ناشران دنیای سینمایی آن مارگو رابی را به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فیلم مستقل هارلی کویین انتخاب کرده اند؛ با توجه به تجربه بی‌نظیر او و همچنین بازی استثنایی‌اش در این نقش، حضور مارگو رابی در این نقش برای فیلم جدید عقلانی به نظر می‌رسد.

این فصل (فصل ۴۲) بسیار برای Saturday Night Live مهم است چرا که در چند وقت اخیر بسیاری از اعضای قدیمی از مجموعه جدا شدند و شرایط را برای آن سخت کردند. البته باید در نظر داشت که بسیاری از نویسندگان جدید به این مجموعه پیوسته‌اند و از بازیگران جدید آن می‌توان به لزلی جونز (Leslie Jones) و پیت دیویدسون (Pete Davidson) اشاره کرد. آیا شما هم مثل ما منتظر دیدن مارگو رابی به عنوان مجری یک برنامه شبانه هستید؟

او تاکنون نشان داده که به فن حضور در مقابل مردم تسلط دارد و حتی اگر این هم نباشد، لهجه‌های بسیارش به کمک او خواهند آمد. حتی احتمال آن وجود دارد که جرد لتو (Jared Leto) و دیگر اعضای فیلم جوخه انتحار را در این افتتاحیه ببینیم. شنبه هفته آینده یعنی ۱ اکتبر منتظر فصل ۴۲ این برنامه با حضور مارگو رابی به عنوان مجری باشید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    لهجه فاجعه بار اولش که مال کوئینزلند توى استرالیاست و کلا بعید مى دونم اگر چندسالى رو اونجا زندگى نکرده باشىد حتى یک کلمه اش رو بفهمىد. البته رابى خیلى خوب خودش رو بالا کشیده و به نظر مى یاد هالیوود با فضا دادن به بازیگر هاى متعدد استرالیایى (تقریباً توى هر فیلم یا سریالى یکى دوتاشون هست) و همینطور استفاده مداوم از نمادهاى استرالیا (بازى جدید مایکروسافت که کلاً توى استرالیاست) به خوبى از منابع مالى (براى ساخت فیلم) و بازار قدرتمندش (چه اکران و چه فروش بازى و کنسول) داره استفاده مى کنه.