تصویر جدیدی از مایکل فاسبندر در فیلم Assassin’s Creed منتشر شد

25 September 2016 - 00:00

اکثر فیلم‌هایی که از روی بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده‌اند، این شانس را نداشتند که طرفداران از آن‌ها خوششان بیاید. در اواخر سال میلادی، فیلم سینمایی Assassin’s Creed «عقیده یک آدمکش» قصد دارد که این روند را دگرگون کند. در این فیلم که بر اساس سری بازی پرطرفدار Assassin’s Creed ساخته خواهد شد، مایکل فاسبندر در قالب شخصیت کالوم لینچ (Callum Lynch) ایفای نقش خواهد کرد. به تازگی تصویر جدید و جالبی از فاسبندر در این فیلم منتشر شده است که می‌توانید آن‌ را در ادامه مطلب مشاهده کنید.کالوم لینچ که در زمان حال زندگی می‌کند، توانایی ویژه‌ای را یاد می‌گیرد که با استفاده از آن می‌تواند برای ارتباط با اجدادش به گذشته برود و در نقش آگیلار ظاهر شود. این فناوری شبیه‌ساز، لینچ را به قرن ۱۵ میلادی می‌برد؛ جایی که هیچ فردی انگلیسی صحبت نمی‌کند و به همین خاطر سکانس‌های گذشته فیلم با زبان اسپانیایی فیلم‌برداری خواهد شد.

در بازی‌ها آزادی عمل در ماموریت‌ها، پارکور و سبک‌های مختلف مبارزه وجود دارد. در حالی که در بازی‌های سری طرفدار اگر خودش بخواهد، می‌تواند از ساختمان‌های بلند و شهر‌های مختلف بالا رود، فیلم می‌تواند رویکرد واقع بینانه‌تری را به ما نشان دهد. به نظر می‌رسد سازندگان از اسب برای حمل و نقل شخصیت آگیلار در فیلم استفاده کرده‌اند. اکنون شما در تصویر جدید این فیلم، می‌توانید مایکل فاسبندر را در حالی که اسب شخصیت خود را کنترل می‌کند، مشاهده کنید.

این تصویر که در آن می‌توانید اسب‌سواری شخصیت آگیلار را مشاهده کنید، توسط مجله معتبر Total Film منتشر شده است. این مجله در شماره اخیر خود مطالب ویژه و اختصاصی برای این فیلم در نظر گرفته است. همچنین پوستر این شماره مجله Total Film هم مربوط به همین فیلم است و تصویری از مایکل فاسبندر را نشان می‌دهد. شما می‌توانید تصویر جدید منتشر شده از فیلم Assassin’s Creed «عقیده یک آدمکش» را در پایین مشاهده کنید.

assassins-creed-michael-fassbender-on-horseback-from-total-film

البته، از تصویر بالا چندان چیزی زیادی نمی‌توان متوجه شد؛ به غیر از اینکه به احتمال زیاد صحنه‌های تعقیب و گریز در فیلم وجود خواهد داشت. هرچند نوع فیلم‌برداری و کیفیت این سکانس‌ها هم هنوز برای ما مبهم است. ممکن است که این تصویر از مهم‌ترین و جذاب‌ترین سکانس‌های اکشن فیلم نباشد، اما قطعاً جذابیت خودش را خواهد داشت.

یکی از نکاتی که از همان ابتدا طرفداران را به فیلم امیدوار کرده بود، حضور ستارگانی همچون مایکل فاسبندر (Michael Fassbender) و ماریون کوتیار (Marion Cotillard) در فیلم است. وظیفه کارگردانی این اثر هم به عهده جاستین کورزل (Justin Kurzel) است که در کارنامه خود کارگردانی فیلم Macbeth‌ «مکبث» را هم می‌بیند. همچنین می‌توانید مقاله‌ای با موضوع هرآنچه از فیلم Assassin’s Creed می‌دانیم را در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

شرکت یوبی‌سافت و طرفدارانش امید زیادی به این فیلم دارند؛ پس برای آن‌ها جای امیدواری است که به‌زودی این فیلم را در پرده سینما خواهند دید. فیلم Assassin’s Creed «عقیده یک آدمکش» در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ برابر با ۱ دی‌ماه ۹۵ در آمریکا اکران خواهد شد.

منبع:‌ Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.