لوی میدن به جمع بازیگران Pacific Rim 2 پیوست

25 September 2016 - 18:11

یکی از جذاب‌ترین دنباله‌هایی که مدتی دیگر ساخت و مراحل تولید آن آغاز خواهد شد، Pacific Rim: Maelstrom «حاشیه اقیانوس آرام: گرداب» است. بزرگ‌ترین دلیل برای امیدواری به موفقیت این دنباله، میزان فروش قابل توجه نسخه اول آن در بازارهای خارجی است. درحالی که فیلم Pacific Rim در بازار داخلی ۱۰۰ میلیون فروش داشت، توانست در بازارهای خارجی سه برابر بیشتر فروش کند. اکنون اطلاعاتی درباره پیوستن بازیگر جدیدی به این فیلم منتشر شده است. برای مشاهده این اطلاعات، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  حتی پس از موفقیت فیلم اول، تغییرات زیادی برای تیم سازنده دنباله آن در نظر گرفته شده است. گیلرمو دل تورو (Guillermo del Toro) در این فیلم به عنوان کارگردان حضور نخواهد داشت و وظیفه خود را به استیون اس.دنایت (Steven S. DeKnight) سپرده است که سابقه کارگردانی فصل اول سریال دردویل را هم در کارنامه دارد. به احتمال زیاد، جان بویگا (John Boyega) و اسکات ایستوود (Scott Eastwood) وظیفه ایفای نقش دو شخصیت اصلی جدید در این دنباله را بر عهده خواهند داشت. مدتی پیش هم مشخص شد که کیلی اسپاینی (Cailee Spaeny) در قالب یک شخصیت اصلی زن در فیلم حضور دارد و همچنین جینگ تیان (Jing Tian) هم به تازگی به این پروژه پیوسته است. البته هنوز فیلم در مراحل پیش از توسعه به سر می‌برد و مراحل توسعه فیلم از ماه نوامبر آغاز خواهد شد.

اکنون خبر پیوستن بازیگر جدیدی به گوش رسیده است. با توجه به گزارشات سایت Variety، به زودی لیوای میدن (Levi Meaden) به تیم بازیگران فیلم Pacific Rim: Maelstrom «حاشیه اقیانوس آرام: گرداب» اضافه خواهد شد. او قرار است در نقش شخصیتی با نام ایلیا (Ilya) ایفای نقش کند که یک دانشجوی دانشکده افسری است. میدن یک تازه وارد در هالیوود است و بیشتر با سریال‌های تلویزیونی نظیر Legends of Tomorrow ،iZombie ،The 100 و Aftermath  شناخته می‌شود.

یکی از نکاتی که تاکنون مشخص شده است، علاقه تیم سازنده به جمع آوری بازیگران جوان است. البته با توجه به این جوانان، نیاز به بازیگران با تجربه هم حس می‌شود. بویگا و ایستوود به‌ترتیب پس از ایفای نقش در فیلم‌های Star Wars: Episode VII و Suicide Squad «جوخه انتحار»، قطعاً به دلیلی برای فروش بیش‌تر فیلم تبدیل خواهند شد. سه بازیگر جدید دیگر فیلم یعنی کیلی اسپاینی، جینگ تیان و هم اکنون لیوای میدن، حضور در یک فیلم بزرگ بلاک‌باستر را تجربه خواهند کرد.

در بین سه بازگیر جوان جدید، تیان تجربه بیش‌تری دارد اما نقش او در فیلم هنوز فاش نشده و یکی از رازها باقی مانده است. البته، بین تمامی بازیگران جدید فیلم قطعاً بویگا شناخته تر شده و بزرگ‌ترین نام است. در گذشته هم اعلام شده بود که چارلی هانم در دنباله این فیلم حضور نخواهد داشت.

مراحل ساخت فیلم Pacific Rim: Maelstrom «حاشیه اقیانوس آرام: گرداب» در ماه نوامبر امسال در استرالیا آغاز خواهد شد و فیلم هم در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ (۴ اسفند ۹۶) در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.