تصویر جدید Passengers جنیفر لاورنس و کریس پرَت را در حال بررسی سفینه نشان می‌دهد

26 September 2016 - 23:00

بالاخره بیش از یک سال صبر کردن و انتظار، فیلم علمی تخیلی Passengers « مسافران» با بازی دو تن از ستارگان مشهور این روزهای هالیوود یعنی جنیفر لاورنس (Jennifer Lawrence) و کریس پرت (Chris Pratt) در کمتر از سه ماه آینده اکران خواهد شد. به دنبال اولین تریلر رسمی فیلم Passengers « مسافران» که مدتی قبل به نمایش درآمد، اکنون دو تصویر جدید از آن منتشر شده است. برای مشاهده جزییات بیش‌تر و تصاویر منتشر شده، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  برای مدتی طولانی، اطلاعات بسیار کمی از فیلم اعلام شده بود؛ اما در این چند هفته، تریلر و پوستر رسمی فیلم به صورت رسمی منتشر شدند. به نظر می‌رسد سونی از هم اکنون به فکر تبلیغ فیلم برای هدف موفقیت در فصل جوایز است. داستان جالب و جذاب علمی تخیلی و بازیگران و عوامل حرفه‌ای نکاتی هستند که فیلم Passengers « مسافران» از آن بهره خواهد برد و می‌تواند به آن‌ها تکیه کند.

اولین تریلر رسمی این فیلم بیش‌تر بر سفر دو شخصیت اصلی فیلم و مشکلی که برای آن‌ها ایجاد می‌شود، تمرکز کرده بود. به تازگی تصاویر جدیدی از فیلم علمی تخیلی Passengers « مسافران» منتشر شده است که در آن دو شخصیت اصلی فیلم را در حال جست‌وجو و بررسی سفینه خود می‌بینیم. کریس پرت در نقش شخصیتی با نام جیم پرستون (Jim Preston) بازی می‌کند. او یک مهندس میکانیک از شهر دنور است که می‌خواهد زمین را ترک کرده و با خرید بلیط سفینه فضایی آوالون، به یک سیاره بسیار دوردست سفر کند. جنیفر لاورنس هم نقش شخصیتی با نام آئورورا دان (Aurora Dunn) را بر عهده دارد که یک نویسنده از شهر نیویورک است و علاقه زیادی به سفرهای کهکشانی دارد. از این رو، قصد دارد با مسافران زیاد دیگری و سفینه فضایی آوالون به سیاره‌ دوردست در کهکشان برود. شما می‌توانید تصاویر جدید منتشر شده از این فیلم را در پایین مشاهده کنید.

passengers-still-1-e1474867587232

passengers-still-2-e1474867553250

از دیگر بازیگران این فیلم می‌توان به لارنس فیشبورن (Lawrence Fishburne) و اندی گارسیا (Andy Garcia) و همچنین مایکل شین (Michael Sheen) اشاره کرد. وظیفه کارگردانی فیلم Passengers بر عهده مورتن تیلدام است که سابقه کارگردانی فیلم The Imitation Game «بازی تقلید» را در کارنامه خود دارد و برای آن فیلم توانست نامزد جایزه اسکار هم شود. Jon Spaihts هم که در گذشته فیلم‌نامه آثاری همچون Prometheus و Doctor Strange را نوشته است، نوشتن فیلم‌نامه این اثر را برعهده گرفته است.

این فیلم که مدت زمان زیادی است در حال ساخت است، در ابتدا قرار بود بازیگرانی همچون کیانو ریوز (Keanu Reeves)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و ریچل مک‌آدامز (Rachel McAdams) در نقش شخصیت‌های اصلی آن ایفای نقش کنند

فیلم Passengers «مسافران» در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۱۶ مصادف با ۱ دی ۹۵ در جهان اکران خواهد شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.