سم نیل در فیلم Thor: Ragnarok حضور خواهد داشت

27 September 2016 - 10:00

چند ماه قبل مارول بعضی از بازیگران جدید فیلم  Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» را معرفی کرد و یکی از آن ها جف گلدبلام (Jeff Goldblum) بود. جف گلدبلام بیشتر برای بازی در نقش ایان مالکوم (Ian Malcolm) در دو قسمت اول فیلم Jurassic Park «پارک ژوراسیک» شناخته شده است و به نظر می‌رسد که جف گلدبلام تنها بازیگر سری فیلم‌های Jurassic Park «پارک ژوراسیک»  نیست که در فیلم سوم خدای ساعقه نقشی خواهد داشت. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید

سم نیل (Sam Neill) که به دکتر آلن گرانت (Dr. Alan Grant) مشهور است در حاشیه معافه‌ی آخرین فیلمش، The Hunt for the Wilderpeople، به سایت ShortList اعلام کرد که با کارگردان Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» دیداری کرده و در  فلیم نیز نقشی دارد.

من اجازه‌ی صحبت کردن در این مورد را ندارم و دقیقاً هم نمی‌توانم بگویم قضیه چی است. من چند روز روی فیلم Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» کار کرده‌ام؛ دقیقاً قبل از این که به اینجا آمدم. انواع کاغذها را نیز امضا کرده‌ام و اگر زمانی در این باره صحبت کنم ماموران مارول که بسیار بی‌رحم هستند؛ برای کشتن من و خانواده‌ام اقدام می‌کنند.

و باز هم این قاتلان و تک‌تیر اندازهای بدنام مارول هستند که همیشه مانع این می‌شوند تا بازیگران اطلاعات مهمی را فاش کنند. به دور از شوخی خبر حضور داشتن سم نیل در Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» که در حال حاضر در استرالیا در حال فیلمبرداری است؛ برای طرفداران Jurassic Park «پارک ژوراسیک» می‌تواند جالب و خوشحال کننده باشد. باید منتظر بمانیم تا ببینیم که سم نیل نقش چه کسی را در فیلم بازی خواهد کرد، ولی چون اشاره کرد که تنها چند روز فیلمبرداری او طول کشیده است؛ می‌توان انتظار داشت که نقشی کوچک در فیلم خواهد داشت. فعلا هیچ تظمینی وجود ندارد که او در کنار جف گلدبلام که در نقش استاد بزرگ (The Grandmaster) بازی خواهد کرد حضور پیدا کند.

از آن جا که بیشتر سکانس‌های Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» در جهان‌های دیگر نه قلمرو جریان دارد؛ احتمال این که سم نیل نقش یک بیگانه را داشته باشد که ثور با او در یکی از این قلمروها برخورد می‌کند زیاد است. از طرف دیگر می‌شود احتمال داد که سم نیل نقش یک انسان عادی را خواهد داشت و زمانی ثور به زمین می‌آید با او برخورد می‌کند. سم نیل با بازی در فیلم اول و سوم Jurassic Park «پارک ژوراسیک» به عنوان یک دیرینه شناس، نقش خود را در باکس آفیس داشته است و از دیگر فیم‌های او می‌توان The Hunt for Red October «شکار برای اکتبر سرخ»، The Piano «پیانو»، Bicentennial Man «مرد دویست ساله» و The Tudors اشاره کرد.

«دکتر استرنج»در ۴ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۴ آبان ۱۳۹۵)، Guardians of the Galaxy Vol. 2 «نگهبانان کهکشان ۲» ۵ ماه می ۲۰۱۷ (۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶)، Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» در ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶)، Thor: Ragnarok «ثور: پایان جهان» در ۳ نوامبر ۲۰۱۷ (۱۲ آبان ۱۳۹۶)، Black Panther «پلنگ سیاه» در ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶)، Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت» در ۴ ماه می ۲۰۱۸ ( ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) و Ant-Man and the Wasp «مرد مورچه ای و زنبور» در ۶ جولای ۲۰۱۸ ( ۱۵ تیر ۱۳۹۷) اکران خواهند شد.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.