فیلم‌بردار فیلم فرعی Han Solo مشخص شد

27 September 2016 - 23:59

فیلم بدون عنوان فرعی Han Solo  «هان سولو» در دنیای جنگ ستارگان، در حال آماده شدن برای شروع تولید است. به دنبال Rogue One «گروه سرکش یک»، این دومین اسپین‌آف در این دنیا خواهد بود که قرار است به ریشه‌های قاچاقچی معروف بازگردد. علاوه بر اینکه شایعاتی پیرامون انتخاب بازیگران برای نقش لاندو کلاریسین (Lando Calrissian) جوان و بازیگران زن احتمالی برای ملحق شدن به آلدن ارنرایک (Alden Ehrenreich) در این سفر وجود دارد، همچنین جالب است که بدانیم عوامل پشت صحنه در کنار کارگردانان کریس میلر (Chris Miller) و فیل لرد (Phil Lord) چه کسانی خواهند بود. در ادامه این خبر، با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به اینکه دنیای جنگ ستارگان، از جهات بسیاری توسط این فیلم‌های فرعی قابل پیشرفت است، پس حتی شنیدن اخباری پیرامون آهنگ ساز جدید Rogue One و همچنین انحراف آن از الگوی به نمایش درآمده در قسمت‌های اپیزودیک فیلم، نیز هیجان انگیز است. در ادامه این اخبار، موضوع جدیدی اخیرا تایید شده است که نشان می‌دهد فیلم‌ بردار فیلم Han Solo انتخاب شده‌است.

میلر امروز در توئیتر خود اعلام کرد که بردفورد یانگ (Bradford Young)، فیلم بردار مطرح و آینده دار، قرار است در این پروژه با آنها همکاری داشته‌باشد. یانگ که به تازگی پروژه ساخت فیلم علمی تخیلی Arrival «حضور»، ساخته دنیس ویلنو (Denis Villeneuve)، را به اتمام رسانده است، وارد دنیایی به مراتب بزرگ‌تر خواهد شد، که مشخصا او را در بین بزرگان دنیای فیلم‌برداری قرار خواهد داد.

زمانی که فیلم‌بردار چندان مطرحی نبود، یانگ کار خود را با پروژه‌های کوچک مانند Pariah «منفور» و Ain’t Them Bodies Saints «آنها بی گناهند» شروع کرد. بعدا با حضور در پروژه‌هایی مانند Selma «سلما»، Pawn Sacrifice «قربانی گروگان» و A Most Violent Year «سالی بسیار خشن» شهرت خود را افزایش داد. او تا کنون چندین جایزه فیلم‌برداری را در جشنواره‌های گوناگون، از آن خود کرده‌است و به عنوان فیلم‌برداری آینده‌دار معرفی شده‌است.

با تمام هایپی که پیرامون فیلم‌های Star Wars به وجود آمده است، قطعا انتشار این اخبار جزئی، نیز بسیار هیجان انگیز است. البته امیدواریم سبک پر حرکت میلر و لرد در تناقض با سبک کار یانگ نباشد، چرا که تاکنون تمام پروژ‌ه‌های او درام‌های سنگین یا فیلم‌هایی کمتر وابسته به اکشن بوده‌اند. البته این موضوع به نظر اهمیتی نخواهد داشت، چرا که اصولا ساخت فیلم فرایندی اشتراکی است و این موضوع در مورد فیلمی با مرکزیت هان سولو، طلب هرچه بیشتر این هماهنگی را دارد.

فیلم فرعی Han Solo در دنیای جنگ ستارگان، در تاریخ ۴ خرداد ۱۳۹۷ اکران خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.