ویدیو: علت توقف تولید فیلم جدید Jumanji

28 September 2016 - 09:00

ساختن فیلم پروسه‌ای بسیار طاقت فرسا است. گاهی اوقات آب و هوا همکاری نمی‌کند، بعضی وقت‌ها تجهیزات همکاری نمی‌کنند و بعضاً نیز ستارگان فیلم، با بقیه گروه همکاری نمی‌کنند. در ادامه این خبر با سینماگیمفا همراه باشید. این موضوع اتفاقی است که اخیرا در صحنه فیلم‌برداری فیلم جدید Jumanji «جومانجی»، افتاده است، جایی که جک بلک (Jack Black) برای اتمام وعده غذایی خود، کل روند تولید را متوقف کرد. خوشبختانه، کوین هارت (Kevin Hart) این اتفاق را فیلم‌برداری کرده و آن را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده‌است:

اگرچه ساخت این فیلم برای مدت زیادی در پشت پرده باقی مانده بود، ولی اخیرا اخبار زیادی در مورد این فیلم و روند ساخت آن منتشر می‌شود و ما را در جریان اتفاقات جالب پیرامون آن می‌گذارد. برای شروع، اولین بار شاهد ظاهر بازیگران مرکزی فیلم بودیم که شامل کوین هارت، جک بلک، دوین جانسون (Dwayne Johnson) و کرن گیلن (Karen Gillan) می‌شود. تصویر اولیه منتشر شده گرچه باعث ایجاد جنجال اندکی (پیرامون لباس شخصیت کرن گیلن) شد ولی باعث نشد که از دیدن این بازیگران در قالب شخصیتشان در فیلم شگفت زده نشویم.

بعد از این موضوع می‌رسیم به داستان کلی فیلم، که چند روز پیش منتشر شد. به نظر می‌آید که داستان فیلم جدید Jumanji دقیقا برعکس داستان فیلم قدیمی باشد. به جای دنبال کردن چند پسر بچه و دختر بچه برای بستن بازی که به دنیای واقعی رخنه کرده‌است، در فیلم جدید جومانجی، شاهد چند نوجوان خواهیم بود که به دنیای یک بازی ویدیویی کشیده شده‌اند و در قالب آواتارهایی قرار گرفته‌اند که بازیگران مرکزی سریال را تشکیل می‌دهند. در واقع در فیلم قبلی، دنیای بازی به دنیای واقعی نفوذ کرده و آن را تحت تاثیر قرار داده‌بود، ولی در فیلم جدید بازی‌بازان به دنیای بازی خواهند رفت. این بدین معنی است که به احتمال بسیار زیاد، فیلمی کاملا متفاوت با فیلم رابین ویلیامز (Robin Williams) در سال ۱۹۹۵ در انتظار ما است.

اگرچه جک بلک روند تولید فیلم را برای مدتی کوتاه جهت تمام کردن غذایش متوقف کرد، ولی به نظر فیلم با سرعتی مناسب و به طور قطع به سوی آماده شدن در حال حرکت است. جومانجی در تاریخ ۵ مرداد ۱۳۹۶ اکران خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    باید قبول کرد منتقدین لباسش حق دارن بگم لباس سایز بچه گانه پوشیده. البته مى گه توى فیلم براش توضیح هست که به نظر من شاید شخصیتى رو که بازى مى کنه مرده نه زن (چون اوآتار هست) ولى باید منتظر ماند و دید.