تاریخ عرضه فیلم مورد انتظار Silence مشخص شد

28 September 2016 - 23:01

این تقریباً یک رسم عادی و معمولی است که همیشه فیلم‌های مارتین اسکورسیزی را در بین نامزدهای جوایز اسکار مشاهده کنیم؛ زیرا اکثراً فیلم‌هایی با کیفیت و هیجان‌انگیز را از این کارگردان مشهور سینما می‌بینیم. شاید به همین دلیل است که فیلم جدید اسکورسیزی یعنی Silence «سکوت» یکی از موردانتظارترین فیلم‌های سال ۲۰۱۶ نام گرفته است. به‌تازگی تاریخ عرضه این فیلم موردانتظار مشخص شده است. برای جزییات بیشتر و مشاهده تاریخ اکران این فیلم، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  مشخص است که استودیو پارامونت هم از شانس‌های فیلم Silence «سکوت» در اسکار امسال خبر دارد و به همین علت تاریخ اکران را زمانی اعلام کرده است که فیلم به مراسم اسکار برسد. براساس اخبار جدید، فیلم جدید مارتین اسکورسیزی یعنی Silence در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ برابر با ۳ دی ۹۵ اکران خواهد شد تا بتواند در مراسم اسکار امسال حضور داشته باشد.

هالیوود ریپورتر به تازگی تایید کرده است که فیلم Silence «سکوت» قبل از عرضه جهانی خود در ماه ژانویه، به صورت محدود در دسامبر اکران خواهد شد. استودیو سازنده امید دارد که با کسب نقدهای خوب و موفقیت در باکس آفیس، شرایط فیلم برای کسب جایزه در مراسم اسکار که در ۲۶ فوریه ۲۰۱۷ (۹ اسفند ۹۵) برگزار می‌شود، هموارتر شود.

فیلم Silence براساس یک رمان با همین نام و نوشته شده توسط Shusaky Endo که در سال ۱۹۶۶ منتشر شد، ساخته خواهد شد. صحبت‌ در مورد ساخت این فیلم مدت زیادی است که بر سر زبان‌هاست اما همیشه به دلایلی این کار انجام نمی‌شد. خوشبختانه در آوریل سال ۲۰۱۳ میلادی به صورت رسمی اعلام شد که کار بر روی ساخت این فیلم آغاز شده است و در ژانویه ۲۰۱۴ هم بازیگران مشهوری همچون لیام نیسون (Liam Neeson)، اندرو گارفیلد (Andrew Garfield)، آدام درایور (Adam Driver) و کیران هایندز (Ciaran Hinds) به عنوان بازیگران اصلی فیلم معرفی شدند. همچنین لازم به ذکر است که وظیقه ساخت موسیقی این فیلم بر عهده هاوارد شور (Howard Shore) است که سابقه دریافت چند جایزه اسکار را برای موسیقی‌ سری فیلم‌های ارباب حلقه‌ها در کارنامه دارد.

مدت زمان فیلم Silence قرار است ۱۹۵ دقیقه باشد و قرار است شاهد فیلمی کاملاً حماسی باشیم. اگرچه این کار سختی است، اما می‌توانید تجربه خوبی را رقم بزند. همچنین بدون شک Silence «سکوت» یکی از شانس‌های جایزه در بخش‌های مختلف مراسم اسکار خواهد بود. هم مارتین اسکورسیزی و هم ستارگان مشهور فیلم همچون لیام نیسون، اندرو گارفیلد و آدام درایور شانس دریافت جایزه در اسکار را دارند. برای پاسخ به نتیجه این احتمالات، باید منتظر عرضه فیلم و همچنین برگزاری مراسم اسکار باشیم.

فیلم Silence «سکوت» در تاریخ ۲۳ دسامبر ۲۰۱۶ برابر با ۳ دی ۹۵ اکران خواهد شد.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.