آخرین تریلر فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them منتشر شد

29 September 2016 - 18:34

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

بالاخره به اکران فیلم سینمایی Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» نزدیک شده‌ایم و چیزی نمانده که آن را بر روی پرده‌ سینما ببینیم. به‌تازگی تریلر جدیدی از این فیلم منتشر شده است که می‌توانید آن‌ را در ادامه مطلب از سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.  بالاخره پس از مدت‌ها دوری سینما از دنیای جادویی جی.کی رولینگ، پاییز امسال به این دنیا بازخواهیم گشت. هرچند این بار قرار نیست در هاگوارتز حضور داشته باشیم. این فیلم به دهه ۱۹۲۰ در شهر نیویورک بازمی‌گردد. زمانی که هنوز هری پاتر به دنیا نیامده است. نیوت اسکمندر با بازی ادی ردماین (Eddie Redmayne) برای پیدا کردن و جمع‌آوری جانوران شگفت انگیز در جهان سفر کرده است و اکنون در راه سفر به انگلیس در نیویورک توقف می‌کند؛ جایی که ماجراهای داستان در آن اتفاق می‌افتد. او از یافته‌ها و تحقیقات خود کتابی می‌نویسد که بعدها این کتاب در مدرسه جادوگری هاگوارتز تدریس خواهد شد. هرچند در حال حاضر، دغدغه او چیز دیگری است. طی اتفاقی، جعبه‌ جادویی او که پر از جانورانی شگفت‌انگیز است، باز می‌شود و این جانوران عجیب فرار می‌کنند و در سراسر شهر نیویورک ویرانی به بار می‌آورند. حال، نیوت با کمک و همراهی دوستانش ماجرای خود را برای پیدا کردن این جانوران رقم می‌زند. ماجرایی که مشتاق دیدن آن هستیم.

همچنین پوستر جدید و با کیفیتی از فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» منتشر شده است که می‌توانید آن را از پایین مشاهده کنید.

fantastic-beasts-movie-poster

بدون شک تشابهات زیادی بین سری Harry Potter «هری پاتر» و سه‌گانه Fantastic Beasts «جانوران شگفت‌انگیز» وجود دارد. علاوه بر این که نویسنده داستان هر دوی آن‌ها جی‌.کی. رولینگ است و ماجرای آن‌ها در یک دنیا رخ می‌دهد، وظیفه کارگردانی فیلم هم برعهده David Yates خواهد بود که در گذشته ۴ قسمت پایانی سری هری پاتر را کارگردانی کرده بود. تریلر منتشر شده از فیلم می‌تواند هیجان شما را برای اکران فیلم دوچندان کند و فضای فیلم را هم به خوبی نشان دهد.

علاوه بر ادی ردماین و کاترین واترستون (Katherine Waterston)، بازیگران نظیر آلیسون سودول (Alison Sudol)، کالین فارل (Colin Farrell)، دن فاگلر (Dan Fogler)، ران پرلمن (Ron Perlman)، ازرا میلر (Ezra Miller) و سامانتا مورتون (Samantha Morton) در این فیلم ایفای نقش خواهند کرد. وظیفه کارگردانی فیلم هم بر عهده دیوید یتس (David Yates) خواهد بود.

Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه‌ آن‌ها» در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ برابر با ۲۸ آبان ۹۵ در سینماهای آمریکا اکران می‌شود. دنباله این فیلم هم که مدتی پیش به صورت رسمی تایید شد، در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۹۷) منتشر خواهد شد.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.