تاریخ انتشار تریلر Fast 8 چه زمانی خواهد بود؟

1 October 2016 - 10:00

به دنبال موفقیت فیلم Furious 7 «سریع و خشن ۷» هم از نگاه منتقدان و هم از نظر گیشه (رسیدن به فروشی بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار)، اجتناب ناپذیر است که ساخت دنباله بعدی چراغ سبز بگیرد. در طول سال گذشته اخبار بسیاری پیرامون Fast 8 و اینکه این فیلم به چه صورت خواهد بود منتشر شد ولی بسیاری از طرفداران مشتاق هستند بدانند که اولین تریلر این فیلم چه زمانی منتشر خواهد شد. حال وین دیزل (Vin Diesel) بازیگر محبوب این فرنچایز، با انتشار تصویری، زمان انتشار این تریلر را اعلام کرد، و متاسفانه باید بگوییم که فاصله زیای تا مشاهده این تریلر خواهیم داشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

۱۴۵۰۰۳۰۵_۱۰۱۵۴۶۷۲۲۴۵۷۸۳۳۱۳_۷۷۴۵۰۷۵۹۲۱۲۶۲۷۷۹۹۱۲_o

وین دیزل در حساب کاربری خود در فیسبوک، با انتشار این عکس، تاریخ انتشار این تریلر را یکشنبه ۱۱ دسامبر (۲۱ آذر) اعلام کرد. او البته تاریخ انتشار این تریلر را چند روز قبل‌تر اعلام کرده‌بود ولی این شکل از اعلام، توجهات بیشتری را متوجه این موضوع کرد. مطمئنا بسیاری از طرفداران انتظار داشتند این تریلر زودتر منتشر شود ولی به هر حال اتفاق خوب برای کسانی می‌افتد که بیشتر منتظر بمانند. وین دیزل جدا از انتشار این تاریخ، جزئیات دیگری در مورد این تریلر به اشتراک نگذاشت، ولی حدس می‌زنیم که مکان انتشار این تریلر در رویدادی ویژه باشد. این موضوع کاملا منطقی است چرا که شهر نیویورک یکی از شهرهای اصلی فیلم‌برداری است و در کنار آن شهرهای هاوانا، میواتن، آتلانتا و کلیولند حضور دارند.

اینکه این تریلر در یک مراسم ویژه پخش شود یا به طور مستقیم راهی اینترنت شود اهمیت ندارد، نکته مهم این است طرفداران ببینند که دنباله هشتم این فرنچایز پرطرفدار، چه چیزی برای به نمایش گذاشتن دارد. خوشبختانه این طور هم نیست که همه چیز در مورد این فیلم تاریک باشد. در طی مراسم عکس‌برداری اصلی، بازیگران و عوامل سریال عکس‌های بسیاری را از پشت صحنه فیلم منتشر کردند که در آنها می‌توانیم شاهد کالکشنی شگفت انگیز از خودروها باشیم. همچنین راک (The Rock) با انتشار ویدیویی در اینستاگرام، خبر از وجود سکانسی مربوط به زندان داد که به گفته او، هیچ شباهتی با دیگر سکانس‌های زندان که تا کنون شاهدشان بوده‌ایم نخواهد داشت. با این وجود، هنوز هم هیچ چیز مانند دیدن سکانس‌های بدون نقص در تریلر و اینکه محصول نهایی در زمان انتشار به چه صورت خواهد بود، نیست. همچنین این احتمال نیز به صورت قوی وجود دارد که انتشار این تریلر همزمان باشد با اکران بلاک باسترهای بزرگ مانند Rogue One «گروه سرکش یک» و Assassin’s Creed، چون به هر حال این احتمال وجود دارد که در گشت و گذار خود در اینترنت این تریلر نبینیم، ولی با تبلیغ آن قبل از اکران این فیلم‌ها، Universal اطمینان پیدا می‌کند تقریبا همه آن را می‌بینند.

علاوه بر حضور وین دیزل در نقش دومنیک تورتو، Fast 8 بسیاری از چهره‌های آشنا را خواهد داشت، از جمله میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) در نقش لتی اورتیز، تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) در نقش رومن پیرس، جیسن استتهام (Jason Statham) در نقش دکارد شاو و کرت راسل (Kurt Russell) در نقش فرانک پتی. در مورد چهره‌های جدید نیز طرفداران می‌توانند شارلیز ثرون (Charlize Theron) را در نقش اصلی منفی، سایفر، هلن میرن (Helen Mirren که نقش او در این فیلم هنوز مشخص نشده‌است)، اسکات ایستوود (Scott Eastwood) در نقش مامور قانون و کریستوفر هیویو (Kristofer Hivju) را در نقش دنباله رو وفادار سایفر ببینند.

Fast 8 در تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۶ راهی سینماها می‌شود.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.