به احتمال قوی Deathstroke در فیلم Justice League حضور خواهد داشت

1 October 2016 - 11:00

برای تبدیل شدن به اولین دشمن لیگ عدالت، لازم است قدرتی فوق‌العاده داشته‌باشید، که در سال آینده Steppenwolf این نقش را در دنیای گسترده DC در سینما، بر عهده خواهد داشت. ژنرال شرور سیاره Apokolips و نیروهای شیطانی او، به اندازه کافی می‌توانند ابرقهرمانان محبوب ما را در این فیلم مشغول کنند ولی او تنها کسی نخواهد بود که قرار است ایجاد دردسر کند. شخصیت لکس لوثر با بازی جسی آیزنبرگ (Jesse Eisenberg) و همچنین احتمالاً شخصیت Deathstroke نیز امکان دارد در این فیلم حضور داشته‌باشند. حال تصویر جدیدی نیز منتشر شده‌است که نشان می‌دهد این دو شخصیت احتمالا در این فیلم با یکدیگر متحد نیز خواهند شد. با سینماگیمفا همراه باشید.

ctimyizwaaa8ssb-1

زک اسنایدر (Zack Snyder) کارگردان این پروژه، با ارسال عکسی از خود در توئیتر که یکی از دستکش‌های بتمن را پوشیده‌است و در حال کشیدن چیزی است، باعث به وجود آمدن این گمانه‌زنی‌ها شد. عکس جالب است، ولی چیزی که جالب‌تر است تصویر به نمایش درآمده در تبلت اوست. بعد از چرخش ۱۸۰ درجه‌ای عکس و زوم کردن، می‌توانید تصویری مربوط به داستان فیلم را ببینید که در آن دو نفر در حال ملاقات با یکدیگر در یک اتاق هستند. نفر اول یک چشم بند و شمشیری بر پشت دارد. اگرچه نمی‌توانیم ۱۰۰ درصد مطمئنم باشیم، ولی به احتمال بسیار زیاد این شخصیت Deathstroke است، چون هم در استفاده از شمشیر تبهر دارد و هم شخصیتی یک چشم است. شخصی که Deathstroke احتمالی با او صحبت می‌کند، فقط از پشت دیده می‌شود و تنها نکته مورد توجه در مورد او کچل بودن اوست. حدس‌های زیادی می‌تواند وجود داشته‌باشد، ولی شاید منطقی‌ترین و محتمل‌ترین آنها، لکس لوثر معروفی باشد که در فیلم قبلی نیز حضور داشته‌است.

با فرض اینکه این دو نفر در عکس، لکس لوثر و دداستروک باشند، این سوال مطرح می‌شود که موضوع این سکانس چیست؟ حدس زدن سخت است ولی از آنجایی که دداستروک یک مزدور است، منطقی است که تصور کنیم لکس لوثر او را برای کاری استخدام می‌کند؛ که با توجه به فیلم، این کار می‌تواند از میان برداشتن یک یا کل اعضای لیگ عدالت باشد. از طرف دیگر، با توجه به این موضوع که Steppenwolf قهرمانان را مشغول کرده‌است، شاید این دسیسه بین لوثر و دداستروک داستانی فرعی برای به اوج رساندن داستان باشد یا بستر را برای فیلم بعدی فراهم کند. اگر شما ایده‌ای در این زمینه دارید، آن را با ما به اشتراک بگذارید.

آخرین باری که لکس لوثر را در فیلم Batman v Superman: Dawn of Justice «بتمن و سوپرمن: طلوع عدالت» دیدیم، او زندانی شده (در نسخه کامل منتشر شده، دیدیم که برنامه‌ای برای انتقام او به Arkham Asylum «تیمارستان آرکام» وجود داشت) و سرش را به طور کامل تراشیده بود. با فرض اینکه در زمان شروع داستان Justice League او هنوز در پشت میله‌های زندان است، عکس منتشر شده نشان می‌دهد که او یا به هر نحوی از زندان فرار کرده‌است یا آزاد شده‌است که باعث می‌شود این شرور، نقشه‌ شیطانی جدیدی را آماده اجرا کند. در مورد دداستروک یا همان اسلید ویلسون، بن افلک (Ben Affleck) ماه گذشته با انتشار ویدیویی از این شخصیت، خبر حضور او را در دنیای سینمایی DC داد. بعدا نیز این موضوع تایید شد که جو مانگانیلو (Joe Manganiello) نقش دداستروک را در فیلم سولوی بتمن ایفا خواهد کرد، ولی از آنجایی که Justice League هنوز هم در مرحله فیلم‌برداری قرار دارد، بسیاری این سوال برایشان به وجود آمده‌است که آیا این شرور یک چشم در این فیلم نیز حضور خواهد داشت یا نه. اگر تئوری ما در مورد عکس منتشر شده درست باشد، او به طور قطع نقشی در این فیلم دارد و در مسیرش با لکس لوثر ملاقات خواهد کرد.

Justice League در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.