تاریخ پخش تریلر بعدی Rogue One: A Star Wars Story مشخص شد

1 October 2016 - 12:00

یک حقیقت در مورد فیلم Rogue One: A Star Wars Story به کارگردانی گرت ادواردز (Gareth Edwards) وجود دارد؛ اطلاعات منتشر شده از فیلم بسیار محدود هستند. با این که یک سری تریلر و تصاویر تبلیغاتی از فیلم دیده‌ایم، ولی دیزنی این فیلم پیش درآمد/ دنباله/ اسپین آف را بسیار به خود نزدیک نگه داشته و به راحتی اطلاعاتی از آن را فاش نمی‌کند. این موضوع این سوال را به وجود می‌آورد که آیا قبل از اکران فیلم تریلری از آن می‌بینیم؟ در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

در نمایشگاه بین المللی کینو (Kino Expo International) مدیر بازاریابی کمانی والت دیزنی در روسیه، الینا بروداسکایا (Elena Brodskaya)، تاریخ پخش تریلر بعدی Rogue One: A Star Wars Story را فاش کرد. مارول و فرانچایز جنگ ستارگان از اموال سودآور دیزنی محسوب می‌شوند و این کمپانی بزرگ در زمینه‌ی سرگرمی، آخرین تریلر Rogue One: A Star Wars Story را در زمان اکران فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» در ۴ نوامبر پخش خواهد کرد؛ پس تا پنج هفته‌ی دیگر آخرین تریلر از فیلم مورد انتظار Rogue One: A Star Wars Story پخش خواهد شد.

کمپانی دیزنی کاملاً آگاه است که فرانچایز جنگ ستارگان چیز کاملاً خاصی است که در اختیار دارد. با توجه به دیگر فیلم‌های بلاک‌باستر و پرفروش، جنگ ستارگان شهرت بی‌اندازه‌ای دارد و نیاز زیادی به هزینه کردن برای تبلیغات ندارد. فیلمی مانند Suicide Squad «جوخه انتحار» برای آشنا کردن بینندگان با جریان اصلی فیلم دچار مشکل می‌شود، ولی جنگ ستارگان با چنین مشکلاتی مواجه نیست؛ چون جهان این فرانچایز در فرهنگ  و زندگی ما ریشه دوانده است.

۷۵۳۱۱۱۷۴c7e446aefb383efb60c9cee28ff6de28

کمبود اطاعت از فیلم Rogue One: A Star Wars Story همانند یک شمشیر دو لبه می‌ماند؛ از یک طرف به معنی آن است که بیشتر صحنه‌های فیلم برای طرفداران نامعلوم است و از طرف دیگر این نا آگاهی صبر کردن برای فیلم را سخت می‌کند. البته اینگونه نیست که دیزنی کاملاً طرفداران را در سیاه نگه داشته باشد؛ دیزنی به اندازه‌ی کافی اطلاعات منتشر کرده است تا طرفداران را برای این اسپین آف مشتاق نگه دارد.

Rogue One: A Star Wars Story در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ ( ۲۶ آذر ۱۳۹۵) در ایالت متحده اکران می‌شود. Star Wars: Episode VIII «جنگ ستارگان: قسمت هشتم» در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶)، مجموعه فیلم جنگ ستارگان هان سولو در ۲۵ ماه می ۲۰۱۸ ( ۴ خرداد ۱۳۹۷)، Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» در سال ۲۰۱۹ و سومین وجموعه فیلم جنگ ستارگان نیز در ۲۰۲۰ اکران می‌شوند.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    از این نظر بد نیست که قبل از دکتر استرنج تریلر رو پخش مى کنن. حداقل باعث مى شه با هیجان بیشترى فیلم رو شروع کنیم. اما مطمئناً سوربرایز دیگه اى از فیلم روگ وان نباید انتظار داشت. امروز تبلیغات مجموعه اکشن فیگور، لگو و سفینه هاى فیلم وارد تارگت شد و تمام فیگورها به جز یک سفینه، همان هایى هستن که توى تریلرها دیدیم و چیزى بهشون اضافه نشده. نتیجتاً منتظر یه غافلگیرى مثل فیلم قبل نباشید.