میشل رودریگز از شخصیت چارلیز ترون صحبت می‌کند

4 October 2016 - 11:00

با ساخته شدن هفت قسمت از فرانچایز The Fast & Furious «سریع و خشمگین»، این فرانچایز شخصیت منفی متنوعی نیز داشته است. یک سوال درباره‌ی قسمت هشتم این فرانچایز وجود دارد که این است که چارلیز ترون (Charlize Theron) در مقایسه با دیگر شخصیت‌های منفی چه خصوصیاتی دارد. میشل رودریگز (Michelle Rodriguez) که یکی از بازیگران زن اصلی این فرانچایز محسوب می‌شود؛ می‌تواند در این باره به چند نکته اشاره کند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بر اساس گفته‌های میشل رودریگز، چارلیز ترون در نقش سایفر (Cipher) بدترین شخصیت منفی فرانچایز the Fast & Furious «سریع و خشمگین» خواهد بود.

ما برای مقابله با این شخصیت با مشکل مواجه هستیم و باید با تمام قوا به مبارزه با او برویم. فکر کنم که چارلیز ترون قدرتمندترین شخصیت منفی در تاریخ فرانچایز باشد.

در ابتدا شخصیت‌های منفی چیزی نبود که فرانچایز the Fast & Furious «سریع و خشمگین» به آن شناخته شد باشد و نیاز چندانی نیز به اینگونه شخصیت‌ها نداشت؛ اما قسمت‌های اخیر از این سری فیلم چند شخصیت منفی خوب را به طرفداران نشان داده است. در آخرین قسمت از این سری فیلم، جیسون استتهام (Jason Statham) با بازی در نقش دکارد شاو (Deckard Shaw)، توانست به خوبی از پس یک شخصیت منفی برآید. هنوز معلوم نیست که چارلیز ترون جزئی از دوستان یا خانواده‌ی شاو است یا نه، ولی باید انتظارات زیادی را برآورده کند. باید گفت که صحبت‌های میشل رودریگز با etonline، اولین باری نیست که که کسی چارلیز ترون را ستایش می‌کند.

با اینکه میشل رودریگز، چارلیز ترون را قوی‌ترین خطاب می‌کند؛ اما این دلیلی بر این نیست که این شخصیت یک شخصیت بد خالص باشد. اهنگساز قسمت جدید the Fast & Furious «سریع و خشمگین» این شخیت را به یک سایرن (موجودات زیبا اما خطرناک) تشبیه می‌کند که بیننده دوست دارد او را دنبال کند و با وجود این که یک شخصیت منفی است او را بهتر بشناسد. دیگر ویژگی مخصوص چارلیز ترون این است که او اولین شخصیت منفی زن در کل فرانچایز محسوب می‌شود.

جالب خواهد بود که ببینیم شخصیت‌های منفی چگونه در فیلم ایفای نقش می‌کنند. علاوه بر چارلیز ترون، جیسون استتهام با بازی در نقش دکارد شاو به فیلم باز می‌گردد. هلن میرن (Helen Mirren) نیز قرار است نقش یک شخصیت منفی را بازی کند؛ اما هلن میرن تنها یک نقش کوچک در این قسمت خواهد داشت.

وقتی که اولین تریلر از فیلم منتشر شود؛ به خصوصیات سایفر بییشتر آشنا خواهیم شد و احتمالاً دلیل دشمنی او با گروه محبوب سریع و خشن را نیز می‌فهمیم، ولی یک مشکل وجود دارد چون تا چند ماه دیگر خبری از یک تریلر نخواهد بود. بنا بر گفته‌ی ون دیزل (Vin Diesel) تا ۱۱ دسامبر (یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵) هیچ تریلری از فیلم پخش نخواهد شد. با توجه به این که قرار است ده قسمت از فرانچایز the Fast & Furious «سریع و خشمگین» ساخته شود؛ هنوز معلوم نیست که سایفر حضور طولانی مدت در فیلم خواهد داشت یا نه، ولی احتمال این که در قسمت‌های آینده نیز او را ببینیم زیاد است.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.