فیلم‌های هری پاتر قبل از Fantastic Beasts در سینماهای آیمکس پخش خواهند شد

4 October 2016 - 20:53

با توجه به فروش و بازخورد فوق‌العاده مثبت و کم‌نظیر نمایش ادامه داستان هری پاتر که با نام Harry Potter and the Cursed Child «هری پاتر و فرزند نفرین شده» شناخته می‌شود، این فرنچایز باری دیگر در مرکز توجه رسانه‌ها قرار گرفت. بعد از اینکه نمایش‌نامه آن در قالب کتاب منتشر شد، طولی نکشید که به راحتی به پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۶ تبدیل شود. هم‌اکنون بلیط‌های این نمایش با ارزش ۱۰۰۰ دلاری هم به فروش می‌رسند و همه از سراسر جهان به انگلیس می‌روند تا قسمت هشتم هری پاتر را (از نظر داستانی) تماشا کنند. فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» در ۱۸ نوامبر امسال شما را به داستانی متفاوت با شخصیتی دیگر به دنیای جادویی آمریکا می‌برد.

با فعالیت‌های رولینگ و دیگر سران این برند، ارزش جهانی آن در چند ماه اخیر به شدت افزایش یافته است. اول از همه می‌بینیم که «فرزند نفرین شده» بااینکه یک نمایش است با موفقیت جهانی روبه‌رو می‌شود. سایت Pottermore (که همیشه اطلاعات جدیدی از دنیای هری پاتر ارائه می‌دهد و خود جی. کی. رولینگ بر محتوای آن نظارت دارد و آن را می‌نویسد) هفته گذشته قابلیت جدیدی ارائه داد که به شما شکل طلسم پاترونوس‌تان را نشان می‌دهد. از همه این‌ها که بگذریم، تریلر آخر Fantastic Beasts به سرعت در فضای مجازی پخش شد و توانست رکوردشکنی کند.

در خبری جدید اعلام شد که هر ۸ فیلم هری پاتر قرار است از ۱۳ اکتبر در سینماهای جهان به صورت پشت سر هم و آن هم به صورت آیمکس ۲ بعدی پخش شوند که به عنوان مقدمه‌ای بر فیلم موجودات شگفت‌انگیز، عرضه آن را جشن می‌گیرد. بلیط‌ها را به ۴ صورت می‌توان خریداری کرد که هرکدام از آن‌ها تعداد مشخصی از فیلم‌ها را در این رویداد به همراه دارند. این بلیط‌ ها در نهایت به مکان زندگی شما هم بستگی دارد. در ادامه می‌توانید پوستر رسمی این رویداد را ببینید:

harry-potter-imax-fantastic-beasts-poster

این عرضه آیمکس ۸ فیلم هری پاتر قرار است با حضور اختصاصی بازیگران فیلم Fantastic Beasts در لندن و لس آنجلس همراه باشد و همین‌طور در طول این نمایش‌ها محتوای تازه‌ای از خود موجودات شگفت‌انگیز به نمایش گذاشته می‌شود. مدیر شرکت آیمکس در این مورد گفت:

هری پاتر به عنوان یکی از محبوب‌ترین فرنچایزهای فیلم تاریخ شناخته می‌شود و برای تاریخ [سینمای] آیمکس هم بسیار مهم است. اینکه بتوانیم همه فیلم‌ها را – بخصوص دو فیلم اول که هیچ‌وقت به صورت آیمکس پخش نشدند – در آیمکس داشته باشیم رویدادی بسیار جادویی [و جذاب] برای طرفداران هری پاتر خواهد بود.

برای طرفداران پروپاقرص هری پاتر تماشای این ۸ فیلم به صورت آیمکس بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود؛ بخصوص دو فیلم اول که به صورت ریمستر شده برای اولین بار قرار است در سینماهای آیمکس قرار گیرند. این رویداد از تاریخ ۱۳ اکتبر در ایالات متحده آغاز خواهد شد و فضا را برای عرضه Fantastic Beasts در ماه بعد آماده خواهد کرد.

برای مطالعه پرونده: بررسی هری پاتر و فرزند نفرین شده و احتمال ساخت فیلم بر اساس آن با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.