ممکن است قرون وسطی و روم باستان را در فصل‌های آینده Westworld مشاهده کنیم

7 October 2016 - 22:00

مدت زیادی از پخش اولین قسمت از سریال جدید شبکه HBO یعنی Westworld «وست‌ورلد» نگذشته است و در این مدت، با واکنش‌های زیاد و متفاوتی درباره این سریال مواجه بوده‌ایم. طرفداران نیز اخبار آن‌ را به شدت دنبال می‌کنند. به‌تازگی اطلاعات جدید و جالبی از این سریال جدید شبکه HBO منتشر شده است. برای مشاهده این اطلاعات، با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  درست است که در فصل اول سریال Westworld «وست‌ورلد» فقط به محیط وسترن آمریکای قدیم سفر خواهیم کرد اما در منبع اصلی و فیلمی که سال ۱۹۷۳ منتشر شد، محیط مکان‌های دیگری را هم نشان می‌داد. در آن فیلم، دو جهان دیگر یعنی روم باستان و قرون وسطی را هم مشاهده کردیم. در ادامه آن فیلم هم دنیای آینده نشان داده شد. با این وجود، ظاهراً در فصل اول سریال Westworld «وست‌ورلد» به مکان‌های دیگر سفر نخواهیم کرد. البته، احتمال وجود مکان‌های جدید در فصل‌های آینده از بین نرفته است.

بر اساس مصاحبه سایت Inverse با طراح تولید سریال یعنی زک گرابلر (Zack Grobler)، در فصل اول Westworld «وست‌ورلد» به محیط‌های دیگری نخواهیم رفت؛ اما اگر فصل‌های آینده ساخته شود، این احتمال وجود دارد محیط‌هایی دیگر همچون جهان قرون وسطی و روم باستان را ببینیم.

برای فصل اول، ما فقط در جهان غرب اکتشاف خواهیم کرد. این احتمال برای فصل‌های آینده سریال وجود دارد، اگر فصل‌های دیگری وجود داشته باشد، محیط‌های دیگر را خواهیم دید. اما ما هنوز از این قضیه مطمئن نیستیم.

قسمت اول این سریال جدید که به عقیده بسیاری می‌تواند جانشینی برای سریال محبوب Game of Thrones «بازی تاج و تخت» باشد، با نظرات مثبتی از سوی منتقدین روبه‌رو شده است. همچنین در چند روز گذشته خبر آمد که Westworld رکورد اولین روز پخش سریال True Detective را شکست. همچنین چند روز پیش هم جزییاتی از چند قسمت اول این سریال منتشر شد.

Westworld که یک سریال وسترن و در سبک علمی تخیلی است، توسط جاناتان نولان (فیلم‌نامه‌نویس Person of Interest و The Dark Knight) و لیزا جوی (فیلم‌نامه‌نویس Pushing Daisies و Burn Notice) ساخته خواهد شد. علاوه بر جاناتان نولان و لیزا جوی، جی جی آبرامز و برایان براک از تهیه‌کنندگان اجرایی این سریال هستند.

ستاره‌ای همچون آنتونی هاپکینز که سابقه دریافت جایزه اسکار را هم دارد، در نقش دکتر رابرت فورد در این سریال ایفای نقش خواهد کرد. از دیگر بازیگران سریال Westworld می‌توان به جفری رایت، جیمز مارسدن، ایوان ریچل وود، تاندی نیوتن، شانون وودوارد، جیمی سیمپسون، رودریگو سانتورو، بن بارنس، کلیفتون کالینز جونیور و اد هریس اشاره کرد.

شما می‌توانید نقد و بررسی قسمت اول سریال Westworld «وست‌ورلد» را در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.