مراحل فیلم‌برداری Justice League به پایان می‌رسد

8 October 2016 - 18:30

با توجه به اینکه فیلم Wonder Woman در ژوئن سال آینده برروی پرده سینماها می‌رود و فیلم Justice League یا لیگ عدالت هم به دنبال آن در نوامبر ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد دیگر کم کم باید منتظر آغاز تبلیغات وسیع و توجه رسانه‌ای برای این فیلم باشیم. این دو فیلم برای شرکت برادران وارنر و البته دی‌سی اهمیت زیادی دارند چرا که آینده دنیای سینمایی ابرقهرمانان بر اساس کامیک‌های دی‌سی را رقم خواهند زد. جیسون موموآ در جدیدترین پست اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلم‌برداری لیگ عدالت به پایان رسیده است!

هر دو فیلم Batman V Superman «بتمن علیه سوپرمن» و Suicide Squad «جوخه انتحار» در جنجال رسانه‌ای و بازخورد به شدت منفی منتقدان غرق شدند اما به هرحال فروش قابل‌توجه و قابل‌قبولی برای ناشر به ارمغان آوردند. مسلماً این موفقیت اقتصادی به تنهایی برای ادامه دادن و هموار کردن راه کافی نخواهد بود و دی‌سی و عوامل آن باید با تلاش زیاد از نظر کیفی به رقیب خود یعنی مارول برسند.

دیگر از این ماه خبری از تصاویر لو رفته از ست‌ها و محل‌های فیلم‌برداری لیگ عدالت نخواهد بود چرا که جیسون موموآ بازیگر نقش آکوامن (که همه او را به عنوان کال دروگو در بازی تاج و تخت می‌شناسند) اعلام کرد که جشن پایان فیلم‌برداری لیگ عدالت در راه است. او همچنین گفت که خود نمی‌تواند در این جشن شرکت کند اما این دلیل نمی‌شود که به جشن گرفتن علاقه‌ای نداشته باشد! او گفت که خود را برای سفر «شمال» آماده می‌کند اما متوجه نشدیم که دقیقاً منظور او از این حرف چیست.

شاید او به فیلم‌برداری در ایسلند اشاره دارد که با این جشن پایان فیلم‌برداری در تناقض است! شاید هم فیلم‌برداری باقی‌مانده برای صحنه‌های بروس وین برای پیدا کردن آکوامن باشد (که در تریلر فیلم کمی از آن را دیدیم) و احتمال آن وجود دارد که زک اسنایدر به این مناطق بازگردد تا تغییرات کوچکی لحاظ کند. شاید هم عوامل فیلم برای نشان دادن پس‌زمینه داستانی شخصیت آکوامن به فیلم‌برداری بیشتری احتیاج دارند.

در ۲ ژوئن ۲۰۱۷ فیلم Wonder Woman با بازی گل گدوت در نقش واندرومن در سینماها عرضه می‌شود. این فیلمیست که به آن امید زیادی داریم و تریلرهای آن نوید یک فیلم جذاب و هیجانی را به طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی می‌دهند. لیگ عدالت در ۱۷ نوامبر ۲۰۱۷ عرضه می‌شود و سپس در ۲۷ جولای فیلم مستقل آکوامن راه خود را به سینماها پیدا خواهد کرد. هنوز فیلم‌هایی چون بتمن، فلش و مرد پولادین ۲ تاریخ انتشار دقیقی ندارند ولی با توجه به جدول زمان‌بندی دی‌سی تا سال ۲۰۲۰ نمی‌توانیم در انتظار آن‌ها باشیم. در اخبار دیگر سموئل جکسون نظر خود را در مورد رقابت مارول و دی‌سی اعلام کرد و همچنین بن افلک بالاخره در مورد بتمن علیه سوپرمن نظر داد! در نظر داشته باشید که فیلمی مستقل با محوریت شخصیت هارلی کویین ساخته خواهد شد که مارگو رابی تهیه کننده اجرایی آن خواهد بود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.