مدت زمان فیلم Assassin’s Creed مشخص شد

10 October 2016 - 19:22

بعد از اکران فیلم‌های Warcraft «وارکرفت»، Ratchet & Clank «رچت و کلنک» و The Angry Birds Movie «فیلم پرندگان خشمگین» در اوایل امسال، سال ۲۰۱۶ هنوز یک فیلم دیگر اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی برای اکران دارد. فیلم Assassin’s Creed که بر اساس بازی ویدیوی محبوب شرکت یوبی‌سافت با همین نام ساخته شده‌است، شاهد همکای دوباره مایکل فسبندر (Michael Fassbender) و ماریون کوتیار (Marion Cotillard) با کارگردان جاستین کورزل (Justin Kurzel) در فیلمی خواهد بود که برای موقفیت در برداشت خود از منبع اوریجینال، روش‌های سخت و واقع‌گرایانه‌ای در پیش گرفته‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم نه تنها برای طرفداران به عنوان یک محصول اکشن جذاب تلقی می‌شود، برای شانسی دوباره برای عوض کردن اوضاع برای فیلم‌های اقتباس شده از بازی‌های ویدیویی در هالیوود است که تا کنون هیچ وقت به موفقیتی بزرگ دست نیافته‌اند. با فاصله‌ای چند ماهه با اکران، امروز شاید این موضوع مشخص شد که مدت زمان فیلم چقدر خواهد بود.

به لطف اخبار منتشر شده توسط بخش بریتانیای Empire Cinemas، این موضوع مشخص شد که مدت زمان فیلم Assassin’s Creed دقیقا ۱۴۰ دقیقه خواهد بود. اگر این خبر صحت داشته‌باشد، باعث می‌شود که Assassin’s Creed تبدیل به طولانی‌ترین فیلم در بین رقبای امسال خود باشد. مدت زمان فیلم Warcraft صد و بیست و سه دقیقه، Ratchet & Clank نود و چهار دقیقه و The Angry Birds Movie نود و هفت دقیقه بود.

assassins-creed-michael-fassbender-horseback

همچنین لازم است به این موضوع اشاره داشته‌باشیم که زمان اکران Assassin’s Creed نیز زمان پر ریسکی است، چرا که یک هفته مانده به اکران فیلم Rogue One: A Star Wars Story «گرو سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» منتشر خواهد شد، فیلمی که به طور قطع خواهد توانست در انتهای سال جاری گیشه را تحت سلطه خود درآورد. ولی یوبی‌سافت به نظر مشکلی با موفقیت یا عدم موفقیت فیلم در گیشه ندارد، چرا که از هم اکنون ساخت دنباله برای این فیلم با حضور ستاره مطرح هالیوود، مایکل فسبندر در نقش اصلی قطعی شده‌است. بسیار جالب است که ببینیم با اکران آن در انتهای سال جاری میلادی، عملکرد Assassin’s Creed به چه صورت خواهد بود.

کروزل فضایی بسیار متفاوت را در فیلم خود به نمایش درآورده‌است، که در سال گذشته با فیلم Macbeth «مکبث»، همین خشونت و سبک را تجربه کرده‌بودیم. به دنبال تکیه بیش از حد Warcraft بر روی جلوه‌های ویژه، به نظر برداشت از دنیای پیچیده و پر خطر Assassin’s Creed با روشی کاملا متفاوت صورت گرفته‌است. حال موفقیت یا عدم موفقیت این روش، موضوعی است که فقط در زمان اکران فیلم مشخص خواهد شد. از نظر مدت زمان نیز طرفدارانی که با این فرنچایز آشنایی دارند حتما موافق این موضوع هستند که با توجه به تعریف جهان و نحوه داستان سرایی که مختص Assassin’s Creed است، مدت زمان دو ساعت و نیم برای این فیلم زمانی قابل توجیه است. اخبار بیشتر پیرامون این فیلم را از اینجا دنبال کنید.

Assassin’s Creed در تاریخ ۱ دی امسال راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.