تریلر فیلم The Dark Tower در نزدیکی سال نو منتشر می‌شود

13 October 2016 - 16:28

بعد از عرضه چندین تصویر از صحنه فیلم‌برداری The Dark Tower «برج تاریک» فیلمی اقتباس شده از کتاب‌های پرفروش نویسنده محبوب و جهانی یعنی استفن کینگ است که با بازی آیدریس البا در فوریه ۲۰۱۷ برروی پرده سینماها می‌رود. اگر نام این بازیگر پرآوازه برای هایپ کردن شما کافی نیست باید بدانید که در کنار او متیو مک‌کانهی افسانه‌ای نقش‌آفرینی خواهد کرد که انتظار ما را برای این فیلم علمی-تخیلی بالا می‌برد.

این اقتباس سینمایی که سال‌ها در مرحله پیش‌تولید قرار داشت بالاخره فیلم‌برداری خود را به پایان رساند و حال در مرحله پس‌تولید و تدوین و اضافه کردن جلوه‌های دیجیتالی قرار دارد. نیکولای آرسل (کارگردان A Royal Affair) مسئولیت کارگردانی فیلم را بر عهده گرفته است. همچنین می‌دانیم که چهارمین کتاب از سری Dark Tower با نام Wizard And Glass «جادوگر و شیشه» به عنوان یک مجموعه تلویزیونی در دست تولید قرار دارد. با همه این‌ها به نظر می‌رسد که عوامل صنعت سینما و تلویزیون در نهایت به درک پتانسیل بالای کتاب‌های علمی-تخیلی استفن کینگ رسیده اند.

dark-tower-the-gunslinger

در جدیدترین اخبار مربوط به این فیلم متوجه شدیم که اولین تریلر آن در نزدیکی سال نو و جشن کریسمس در فضای مجازی منتشر خواهد شد. تام راتمن، مدیر گروه سرگرمی‌های تصویری سونی، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرد که برروی چندین پروژه مختلف به سختی کار می‌کنند که یکی از این پروژه‌ها همکاری بزرگ با مارول برای ساخت فیلم Spider-Man: Homecoming است. همچنین می‌دانیم که فیلم علمی-تخیلی Passengers «مسافران» با بازی جنیفر لاورنس و کریس پرت در سال آینده عرضه خواهد شد. او در مصاحبه خود گفت که اولین تریلر فیلم در نزدیکی سال نو عرضه خواهد شد و همین‌طور به طور کلی در مورد این اقتباس سینمایی و اهمیت کتاب‌های کینگ صحبت کرد:

فیلم Dark Tower برای طرفداران بسیار لذت‌بخش و راضی‌کننده خواهد بود چرا که بسیار به محتوا و خط‌های داستانی استفن کینگ وفادار است و البته فکر می‌کنم که طرفداران جدید زیادی به سمت این داستان‌ها جذب کند.

پس اگر همه چیز طبق نقشه پیش رود سونی به راحتی می‌تواند طرفداران این مجموعه عظیم از کتاب‌های علمی-تخیلی را راضی و تجربه سینمایی منحصربه‌فردی خلق کند. حتی این فیلم‌ها توانایی این را دارند که عده زیادی از مردم را با کتاب‌های استفن کینگ آشنا کنند. باید تا ۱۷ فوریه ۲۰۱۷ صبر کنیم تا ببینیم که آیا آرسل می‌تواند به خوبی این کتاب‌های محبوب را به تصویر بکشد یا خیر!

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.