جی.کی. رولینگ: Fantastic Beasts پنج فیلم خواهد بود!

14 October 2016 - 13:11

اولین فیلم فرعی از دنیای جادویی هری پاتر با نام Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» در ۱۷ نوامبر (۲۷ آبان) برروی پرده نقره‌ای سینماها خواهد رفت. در ابتدا اعلام شده بود که این مجموعه یک سه‌گانه خواهد بود و حال جی.کی. رولینگ، نویسنده و خالق این دنیا، در جدیدترین مصاحبه خود اعلام کرده است که ۵ فیلم Fantastic Beasts در کار خواهد بود!

موجودات شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها در ابتدا یک کتاب ۱۰۰ صفحه‌ای بود به نوشته نیوت اسکمندر که به معرفی موجودات شگفت‌انگیز و جادویی دنیای هری پاتر می‌پرداخت. این کتاب طنز جالبی داشت و دست‌نوشته‌های به خط هری پاتر را در خود جای می‌داد که در سراسر کتاب نظر خود را در مورد موجودات ابلاغ کرده بود. جی.کی. رولینگ داستانی در مورد ماجراهای نیوت اسکمندر نوشت که و این‌گونه بود که Fantastic Beasts به اولین فیلم فرعی دنیای هری پاتر تبدیل شد!

هم‌اکنون هایپ بسیار زیادی بر سر این فیلم در فضای مجازی وجود دارد و طرفداران دیگر نمی‌توانند برای بازگشت به این دنیای فانتزی و جادویی صبر کنند. جی.کی. رولینگ در یک کنفرانس مطبوعاتی زنده امروز اعلام کرد که Fantastic Beasts در واقع ۵ فیلم خواهد بود. این بسیار برای ما بحث برانگیز می‌شود!

در اوت همین سال بود که اعلام شد Fantastic Beasts دنباله‌ای خواهد داشت و این دنباله در ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ به نویسندگی رولینگ و کارگردانی دیوید یتس (نویسنده و کارگردان فیلم اول) شما را به ادامه ماجراهای نیوت اسکمندر خواهد بود. همچنین اعلام شد که Fantastic Beasts یک سه‌گانه خواهد بود؛ حال که جی.کی. رولینگ قصد دارد این سه‌گانه را تبدیل به ۵ فیلم بکند برای ما جای تعجب دارد! و سوال اینجاست که آیا محتوای ارزشمند به قدر کافی وجود خواهند داشت که این فیلم‌ها را به کیفیت فیلم‌های هری پاتر نزدیک کنند؟‌ شاید همه چیز به بازخورد نسبت به فیلم اول بازگردد.

دنباله داستانی هری پاتر که هم‌اکنون به عنوان یک نمایش در انگلستان با نام Harry Potter and the Cursed Child «هری پاتر و فرزند نفرین شده» پخش می‌شود به یک بمب اقتصادی تبدیل شده است. می‌دانیم که بلیط‌های آن هم‌اکنون به قیمت ۱۰۰۰ پوند هم به فروش می‌رسند و همه انتظار دارند فیلمی بر اساس آن با بازگشت بازیگران قدیمی ساخته شود. همچنین وقتی کتابچه این نمایش‌نامه منتشر شد به راحتی و در کمتر از چند روز به پرفروش‌ترین کتاب سال ۲۰۱۶ تبدیل شد. به تازگی یکی از پیچ و تاب‌های داستانی موجودات شگفت‌انگیز را فهمیدیم و حال می‌دانیم که شخصیت‌های این فیلم با چه مشکلی روبه‌رو خواهند شد. همان‌طور که می‌دانید ۸ فیلم هری پاتر هم‌اکنون به صورت آیمکس در سینماها پخش می‌شوند تا طرفداران را برای بازگشت به دنیای جادویی آماده کنند. شما می‌توانید آخرین تریلر این فیلم را از اینجا تماشا کنید.

برای مطالعه پرونده: بررسی هری پاتر و فرزند نفرین شده و احتمال ساخت فیلم بر اساس آن با سینماگیمفا همراه باشید.

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من کتاب /نمایشنامه جدید رو همون روزهاى اول خوندم و به نظرم بیشتر شبیه شعبده بازى بود تا جادو. نه داستان گیرا بود و نه شخصیت ها. تمام تلاش نویسنده مقابله با ذهنیت قبلى ما از شخصیت ها بود. این یکى مجموعه هم به نظر من بعیده نتیجه درخشانى داشته باشه. رولینگ با دو تا کتاب دیگه اش (خارج از دنیاى جادو) نشان داد اینقدرها هم نویسنده خوبى خارج از محیط مجموعه هرى پاتر نیست.