انیمه Ghost in the Shell در ماه ژانویه به سینماهای انگلیس بر می‌گردد

14 October 2016 - 18:00

دوست‌داران انیمه‌ها و مانگاهای ژاپنی، به‌ندرت شاهد یک فیلم خوب برگرفته شده از آثار محبوبشان هستند. فیلمی که بتواند موفقیت اثر اصلی را تکرار کند و به همان اندازه خوب باشد. در اکثر اوقات با نتیجه ناامیدکننده‌ای روبه رو هستیم و این آثار برگرفته شده، نمی‌توانند انتظارات را به‌درستی برآورده کنند. برای اطلاعات بیش‌تر،‌ با سایت سینماگیمفا همراه باشید.مثال‌های فراوانی را می‌توان به زبان آورد، اما یکی از مشهورترین آن‌ها، Dragonball Evolution بود که در سال ۲۰۰۹ عرضه شد. این‌ عنوان نتوانست همچون منبع اصلی خود به موفقیت برسد و با هجوم نظرات منفی طرفداران و منتقدین روبه‌رو شد.علاوه بر کیفیت ضعیف این اثر، بسیاری از انتقادات مربوط به استفاده بازیگران غربی به‌ جای بازیگران ژاپنی بود. البته، این‌ها باعث توقف ساخت چنین فیلم‌هایی نشده است. در سال‌های اخیر هم برخی از استودیوهای آمریکایی ساخت آثاری از انیمه‌ها و مانگاهای معروف ژاپنی را در سر می‌پروراندند.

یکی از بحث برانگیزترین بحث‌های اخیر درباره این فیلم‌ها، مربوط به فیلم  Ghost In the Shell «روح در کالبد» می‌شود. این فیلم براساس انیمه معروف و موفقی که با همین نام در سال ۱۹۹۵ میلادی عرضه شد، ساخته خواهد شد. یکی از بارزترین نکات این فیلم، حضور یکی از ستارگان این روزهای هالیوود یعنی اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در نقش شخصیت اصلی فیلم است. طرفداران بسیار حساس هستند که فیلم به‌جای تاثیرگیری از عناوین علمی تخیلی پرخرج و مشهور غربی، براساس منبع اصلی یعنی انیمه Ghost in the Shell «روح در کالبد» ساخته شود. بسیاری هم ساخت چنین فیلم‌های آمریکایی را بر اساس آثار خودشان قبول ندارند.

به تازگی خبر خوشحال کننده‌ای درباره انیمه اصلی Ghost in the Shell به گوش رسیده است. با توجه به اخبار اعلام شده توسط شرکت ناشر و سازندگان این انیمه، Ghost in the Shell در اوایل سال آینده دوباره به سینماهای انگلستان بازخواهد گشت. انیمه اصلی Ghost in the Shell برای یک شب در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۷ در بسیاری از سینماهای انگلستان اکران خواهد شد و طرفداران دوباره می‌توانند با آن تجدید دیدار کنند. اندرو هیوسون (Andrew Hewson) ،مدیر بازاریابی شرکت سازنده، در این خصوص اعلام کرد:

این یک انیمه عمیق و زیبا است. Ghost In The Shell دوباره ژانری را در انیمه با بیان و بررسی ایده‌های پیچیده در مورد هوش مصنوعی و معنی انسان بودن آن‌ها تعریف کرد. این موضوعات اکنون به همان اندازه‌ای اهمیت دارند که ۲۰ سال پیش اهمیت داشتند. این اثر کاملاً سزاوار آن است که در صفحه بزرگ سینماها دیده شود.

این یک فرصت بزرگ و فوق‌العاده برای طرفداران این عنوان در انگلستان است تا قبل از عرضه فیلم جدید Ghost in the Shell، دوباره انیمه اصلی و قدیمی را مشاهده کنند. همچنین برای طرفداران جوان‌تر هم دیدن فیلم می‌تواند بسیار هیجان انگیز باشد تا بتواند این انیمه زیبا را مشاهده و مفاهیم عمیقش را درک‌ کنند. بدون شک، یکی از دلایل اکران دوباره انیمه اصلی، جذب طرفداران و بیش‌تر کردن اشتیاقشان برای دیدن فیلم Ghost in the Shell است.

انیمه اصلی Ghost In the Shell «روح در کالبد» در تاریخ ۲۵ ژانویه ۲۰۱۷ برابر با ۶ بهمن ۹۵ در سینماهای انگلستان دوباره اکران خواهد شد. برای اطلاعات خرید بلیط، می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

همچنین لازم به ذکر است که فیلم Ghost In the Shell «روح در کالبد» با بازی اسکارلت جوهانسون، در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۷ برابر با ۱۱ فروردین ۹۶ در سینماها اکران می‌شود. مدتی پیش تیزری از این فیلم منتشر شد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.