Captain Marvel در مقایسه با دیگر قهرمانان مارول چقدر قدرتمند است ؟

15 October 2016 - 22:00

همه ما می‌دانیم که ابرقهرمانان یکسان خلق نشده‌اند، حداقل توانایی آنها یکسان نیست. دنیای سینماتیک مارول نیز از این قاعده مستثنی نیست. بعضی از قهرمانان با استفاده از توانایی‌های طبیعی خود با نیروهای شیطانی مقابله می‌کنند مانند بیوه سیاه و هاوکی، در حالی که برخی دیگر، قدرت‌های ماورایی دارند، مانند ثور و هالک. حال، کاپیتان مارول نیز در دسته بندی دوم قرار می‌گیرد و طبق گفته رئیس استودیوی مارول، کوین فیج (Kevin Feige)، فیلم پیش روی اختصاصی این ابرقهرمان به هیج وجه در به نمایش گذاشتن قدرت‌های کارول دنورس (Carol Danvers) کوتاهی نخواهد کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

در گفتگو با IGN، کوین فیج به این موضوع اشاره کرد که یکی از چالش‌های بزرگ پیش روی ساخت فیلم Captain Marvel، نشان دادن این موضوع است که کارول در عین استفاده و بهره بردن از قابلیت‌های بسیار خود، نقطه ضعف‌هایی نیز دارد که می‌تواند باعث شکست او شود. او افزود:

یکی از جالب ترین نکات در مورد آن، این است که این شخصیت، تا به این لحظه قدرتمندترین ابرقهرمانی است که در یک فیلم معرفی خواهیم کرد. «چگونه محدودیت‌ها را پیدا می‌کنید؟» و «چگونه نقاط ضعف را پیدا می‌کنید؟» سوالاتی هستند که جواب آنها به نوعی معمای داستان فیلم است و قرار است از آنها استفاده کنیم.

اگر نسخه سینمایی کارول دنورس به ریشه‌های کامیک خود وفادار باشد، به نظر می‌رسد ویژگی‌های او شامل داشتن قدرت ماورایی و قابلیت به کارگیری انرژی در مبارزات خواهد بود. این ویژگی‌ها جایگاه او را به عنوان یکی از ابرقهرمانان برتر در دنیای مارول تثبیت می‌کند و مشخصاً انتقام جویان نیز بسیار سریع‌تر از تصورمان به سراغ او خواهند رفت. با این وجود، مشاهده فیلمی که در آن قهرمان داستان هیچگونه نقطه ضعفی ندارد، کسل کننده خواهد بود. حتی هالک نیز در نهایت تبدیل به بروس بنر معمولی می‌شود. کارول نیز قطعا شکست ناپذیر نیست و می‌توان با پیدا کردن روش درست او را نیز شکست داد. حال این موضوع می‌تواند توسط کسی باشد که صرفا قدرتش از او بیشتر است یا این ابرقهرمانان در انتخاب‌های خود دچار اشتباه شود. کوین فیج همچنین در این مصاحبه به طرفداران این قهرمان اطمینان داد که کارول «نقشی بسیار حیاتی و مهم» در آینده دنیای سینمایی مارول خواهد داشت و او (فیج) بی صبرانه منتظر برخورد کارول با انتقام جویان برای بار اول است.

جزئیات پیرامون داستان فیلم Captain Marvel بسیار کم‌یاب است، ولی این موضوع تایید شده‌است که فیلم داستانی ریشه‌ای خواهد داشت. البته این موضوع باعث نمی‌شود که کارول در قالب کاپیتان مارولی ضعیف‌تر، در داستان Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدی» ظاهر نشود. نویسنده فیلم‌نامه، نیکول پرلمن (Nicole Perlman) که در این کار با مگ له‌فاو (Meg LeFauve) همکاری دارد، نیز چند ماه پیش به این موضوع اشاره داشت که داستان فیلم نسبت به محتوای اوریجینال در کامیک بوک‌ها ظاهری متفاوت خواهد داشت. تا کنون فقط حضور بری لارسن (Brie Larson) در این فیلم در نقش کارول تایید شده‌است و این موضوع به طور رسمی در مراسم کامیک کان سن دیگو اعلام شد.

Captain Marvel در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.