تام کروز از جزئیات فیلم Top Gun 2 می‌گوید

19 October 2016 - 09:00

تام کروز (Tom Cruise) تجربه خوبی برای بازی در کاراکترهای نظامی دارد. افسر بازرس نیروی دریایی در فیلم A Few Good Men «چند مرد خوب»، خلبان جوان ارتش در فیلم Top Gun «اسلحه برتر» و افسر جوان دانشکده افسری در فیلم Taps «شیپور خاموشی» از جمله نقش‌های نظامی این بازیگر هستند. حال در جدیدترین فیلم خود، Jack Reacher: Never Go Back «جک ریچر: هرگز برنگرد» او دوباره به نقش افسر سابق نظامی نیروی پلیس باز می‌گردد. او به این موضوع اعتراف کرده‌است که بازی در این نقش‌ها را دوست دارد. در گفتگو با وبسایت Screenrant در مراسم شروع اکران فیلم Jack Reacher: Never Go Back در شهر نیوراورلئان، کروز از علت علاقه‌اش به این نقش‌ها و آینده کاری خود پرده برداشت. با سینماگیمفا همراه باشید.

Jack Reacher: Never Go Back که قرار است اکران خود را در تاریخ ۳۰ مهر آغاز کند، بازگشتی برای کروز به نقش ریچر خواهد بود. البته این بار، ریچر شخصیت گرگ تنهای خود را کنار خواهد گذاشت و با معشوقه خود سوزان ترنر با بازی کوبی اسمالدرز (Cobie Smulders) همراه خواهد بود. به محض ملاقات با سوزان، او متوجه می‌شود که دولت با استناد به دسیسه‌ای نامشخص، قصد زندانی کردن سوزان را دارد. پس از فرار از دست ماموران قانون، این دو در مسیر خود با دختر نوجوانی به نام سمنتا آشنا می‌شوند که باید از او مراقبت و به او کمک کنند. این سه در ادامه تبدیل به خانواده‌ای عجیب و ناکارآمد می‌شوند که باید دروغ پشت این دسیسه چینی را بر ملا کنند و پرده از واقعیت بردارند. فیلم تلفیقی از شوخ طبعی و بدلکاری‌های بی پروای کروز است که ارزش دیدن آن را دو چندان می‌کند.

او در رابطه با علت علاقه‌اش به نقش ریچر گفت:

بهترین قسمت بازی کردن در این نقش، کارهایی است که می‌توان در قامت او انجام داد. من عاشق این موضوع هستم که بتوانم این نوع کاراکترها را بازی کنم…نحوه نگاه او به دنیا منحصر به فرد است. راه‌هایی که او مشکلات خود را از طریق آنها حل می‌کند من را مجذوب خود می‌کند. من عاشق جنبه فیزیکی بودن این کاراکتر هستم. دنیایی را که وارد آن می‌شود دوست دارم. و مشکلاتی که او با آنها برخورد می‌کند واقعا برایم جذاب است. نوع جذابی از شوخ طبعی است که می‌توان پیرامون آن مانور داد.

top-gun-tom-cruise-tony-scott

در رابطه با فیلم‌هایی که مرکزیت نظامی دارند و نظامی‌گری را به نمایش می‌گذارند، کروز اعتراف می‌کند که عاشق بازی در چنین نقش‌هایی است. او می‌گوید «من به شدت، به شدت عاشق این نوع کاراکترها هستم. سطح خبرگی که این کاراکترها دارند و اعتماد به نفسی که در پی این خبرگی به وجود می‌آید من را شیفته خود می‌کند… از آن لذت می‌برم».

فیلم بعدی برای کروز Top Gun 2 است که مراحل ساخت خود را آغاز کرده‌است. کروز در این باره می‌گوید «خب، ما در حال کار بر روی آن هستیم. سعی داریم تا به نتیجه گیری نهایی برسیم». او در پاسخ به این سوال که آیا از شخصیت‌های قدیمی مانند گوس در این فیلم حضور خواهند داشت، گفت «متاسفانه شخصیت گوس در این فیلم حضور نخواهد داشت». پس می‌توان نتیجه گرفت که همسر گوس نیز با بازی مگ رایان (Meg Ryan) در این فیلم حضور نخواهد داشت.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.