اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy 2 منتشر شد

19 October 2016 - 22:35

دانلود تریلر با کیفیت HD 720p | دانلود تریلر با کیفیت ۳۶۰p

چندی قبل اولین تریلر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 «محافظان کهکشان ۲» در سراسر فضای مجازی به همراه پوستری که شخصیت‌های اصلی را به تصویر می‌کشید منتشر شد! برای تماشای این تریلر با سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید. با مشاهده این تریلر می‌توانید بفهمید که این فیلم شما را به کجا می‌برد و چه انتظاری می‌توانید از آن داشته باشید.

این فیلم توسط جیمز گان، کارگردان فیلم اول، هدایت می‌شود و قرار است در ۵ می سال آینده شما را برای همراهی کردن محافظان کهکشان در ماجرای مارولی جدیدشان به سینماها دعوت کند. جیمز گان در توییتر خود اعلام کرد که تریلر منتشر شده تنها یک نیم‌نگاه اجمالی است و تریلر کامل به زودی منتشر خواهد شد.

Guardians of the Galaxy اول وقتی دو سال قبل منتشر شد همه را متعجب کرد؛ فیلم نوآوری‌های مثال‌زدنی و کم‌نظیری داشت و موفقیت قابل‌توجهی برای مارول در باکس‌آفیس کسب نمود. فیلم توجه منتقدین را جلب کرد و مخاطبان هم بسیار از آن راضی بودند. جیمز گان قرار است با عوامل فیلم قبلی کری پرت (استارلرد)، زویی سالدانا (گامورا)، دیو باتیستا (درکس)، بردلی کوپر (راکت)، وین دیزل (گروت) و کرن گیلن (نبیولا) تماشایی‌ترین فیلم تاریخ را خلق کند. 

به همراه این تریلر پوستری از عوامل فیلم منتشر شد که در ادامه آن را تماشا می‌کنید:

۳۱۴۵۰۴۴-poster

برای اخبار جدید از فیلم‌های مارول با سینماگیمفا همراه باشید.

منبع: Gamespot

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.