تریلر جدید فیلم Logan منتشر شد: ولورین هنوز برای آخرین نبرد فرصت دارد

20 October 2016 - 22:24

دانلود تریلر با کیفیت Full HD 1080p | دانلود تریلر با کیفیت HD 720p

اگر اخبار جدید فیلم Logan «لوگان» را خوانده باشید، حتماً پوستر جدید این فیلم که هیو جکمن را در نقش ولورین پیر نشان می‌دهد، مشاهده کرده‌اید. علاوه بر پوستر، تریلری از فیلم هم ثبت شده بود که این تریلر هم اکنون به صورت رسمی منتشر شده است. برای مشاهده این تریلر زیبا، با سایت خبری و تحلیلی سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  شرکت فاکس قرن بیستم بالاخره اولین تیزر تریلر فیلم مورد انتظار Logan «لوگان» را در اینترنت منتشر کرد. هیو جکمن (Hugh Jackman) دوباره برای ایفای نقش شخصیت ولورین بازگشته است و قصد دارد با درخشش در این فیلم، کار خود را با این سری به خوبی به اتمام برساند. تریلر جدید فیلم Logan «لوگان» به خوبی فضای تیره و جدی فیلم را نشان می‌دهد. همانطور که گزارشات اذعان داشتند، این‌بار لوگان پیر شده و قدرت‌های شفابخش او رو به کاهش است. هر چند هنوز هم توانایی ایستادگی و مبارزه برای انجام آخرین ماجرای خود را دارد. تیزر تریلر این فیلم پر از صحنه‌های اکشن و جذاب از این فیلم است که بیننده را به وجد می‌آورد و او را وادار می‌کند تریلر را تا انتها تماشا کند. اکنون طرفداران منتظر اطلاعات بیش‌تر از فیلم هستند تا این هیجان خود را حفظ کنند.

بر اساس گزارشات قبلی، ماجرای فیلم Logan «لوگان» در سال ۲۰۲۴ میلادی رخ خواهد داد؛ زمانی که قدرت شفابخش ولورین کاهش یافته است و پروفسور ایکس به شدت ضعیف شده است. با این وجود، این دو دوست قدیمی برای بار آخر و انجام ماموریت پایانی خود با هم متحد می‌شوند. ماموریت آن‌ها احتمالاً نجات یک دختر جهش یافته است.

با توجه به تصاویر و اطلاعاتی که از فیلم در اختیار داریم، می‌توانیم به جرئت بگوییم با یکی از تیره ترین فیلم‌های این فرنچایز روبه‌رو هستیم که درجه سنی آن هم R است. البته، در تریلر جدید منتشر شده از فیلم هم می‌توانیم این نکته را به وضوح مشاهده کنیم. دوباره شاهد بازی هیو جکمن در نقش ولورین خواهیم بود و ماجرایی تازه در انتظار ما است.

فیلم Logan «لوگان» قرار است در تاریخ ۳ مارس ۲۰۱۷ برابر با ۱۳ اسفند ۹۵ در سینماها اکران شود.

Save

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    نمى دونم چرا منتظر X23 با شکل اروپایى ترى بودم تا اینقدر آمریکایى اما حضورش ذاتاً جذابه. فیلم ها تریلر خوبى داشت و امیدوارم باعث بشه جک من هم مثل کریگ از رفتن پشیمون بشه. من که خیلى منتظرشم.

  • Matt Murdock says:

    OMG