کالین فرث در حال پیوستن به تیم بازیگری فیلم Mary Poppins Returns است

21 October 2016 - 18:02

هنگامی که به بازیگران بزرگ انگلیسی فکر می‌کنید، آیا نام کالین فرث (Colin Firth) به ذهنتان خطور می‌کند؟ قطعاً همینطور است. برای بیش از ۳۰ سال، این مرد در فیلم‌های درام تحسین شده‌ای همچون The King’s Speech «سخنرانی پادشاه» ایفای نقش کرده است. با این وجود، او در فیلم‌های فان و سرگرم‌کننده‌ای همچون Kingsman: The Secret Service هم حضور داشته است. برای اطلاعات بیش‌تر با سایت سینماگیمفا در ادامه مطلب همراه باشید.  قطعاً خبر پیوستن کالین فرث به دنباله فیلم Mary Poppins «مری پاپینز» بسیار خوشایند و خوشحال‌کننده است. براساس جدیدترین گزارشات وب‌سایت Variety، کالین فرث در حال حاضر مشغول مذاکره برای پیوست به تیم بازیگران Mary Poppins Returns «بازگشت مری‌ پاپینز» است. این فیلم در واقع دنباله فیلم اصلی است که سال ۱۹۶۴ میلادی منتشر شد. زمانی که توافقات صورت گیرد، او قرار است در نقش William Weatherall Wilkins بازی کند. با پیوستن فرث به این فیلم، شاهد تیم بازیگری قدرت‌مندتری نسبت به گذشته هم خواهیم بود. هم اکنون نیز بازیگران بسیار مطرح و با استعدادی در این فیلم حضور دارند. بازیگرانی همچون امیلی بلانت (Emily Blunt) در نقش مری پاپینز، لین مانوئل‌-میراندا (Lin Manuel-Miranda) در نقش جک، مریل استریپ (Meryl Streep) در نقش دخترخاله مری پاپینز یعنی تاپسی، بن ویشاو (Ben Whishaw) در نقش مایکل بنکس و امیلی مورتیمر (Emily Mortimer) در نقش امیلی بنکس بازی خواهند کرد.

با توجه به سابقه کاری کالین فرث، می‌توان به جرئت گفت که نقش او در فیلم امیدوارکننده است و می‌توانیم شاهد یک نقش آفرینی زیبای دیگر از او باشیم.

با وجود موفقیت و محبوبیت فیلم نخست، امید زیادی به این دنباله وجود دارد. همچنین بازیگران و عوامل قدرتمندی هم وظیفه تولید این اثر را برعهده گرفته‌اند که به همین خاطر امید ما به فیلم بیشتر هم خواهد شد.

فیلم‌نامه Mary Poppins Returns «بازگشت مری پاپینز» توسط دیوید مرج نوشته خواهد شد. نکته جالب فیلم این است که راب‌ مارشال، مریل استریپ، امیلی بلانت و تهیه کنندگان Into the Woods، مارک پلت و جان دلوکا، را که همگی سابقه حضور در فیلمی مشترک (Into the Woods) دارند، در خود جای داده است. این فیلم در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ برابر با ۴ دی ۹۷ اکران خواهد شد.

منبع: Cinemablend

Save

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.