جوزف گوردون لویت در فیلم علمی تخیلی Sovereign نقش اصلی را خواهد داشت

22 October 2016 - 10:00

جوزف گوردون لویت (Joseph Gordon-Levitt) در سال‌های اخیر با حضور در عرصه بازیگری، نویسندگی و کارگردانی (فیلم Don Jon در سال ۲۰۱۳)، تبدیل به مردی همه فن حریف در هالیوود شده‌است. بعد از معرفی به عنوان بازیگری خردسال در دهه ۹۰ میلادی، گوردون لویت توانست خود را به عنوانی بازیگری حرفه‌ای در هالیوود مطرح کند. از جمله فیلم‌های او می‌توان به ۵۰۰ Days of Summer «پانصد روز با سامر» و فیلم‌های Inception «الهام» و The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» ساخته کریستوفر نولان (Christopher Nolan) اشاره کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

پس از حضور در جدیدترین درام هیجانی Snowden «اسنودن» ساخته اولیور استون (Oliver Stone) در تابستان امسال، خبر حضور او در فیلمی جدید در ژانر علمی تخیلی منتشر شده‌است. به کارگردانی فیلم‌ساز بریتانیایی مارک ماندن (Marc Munden) که شهرت خود را به واسطه حضور موفق در تلویزیون انگلستان به دست آورده‌است، و نویسندگی جک ثورن (Jack Thorne) که قبلا بر روی فیلم‌نامه اقتباس کامیک بوکی The Sandman «مرد شنی» کار کرده‌است، Sovereign «پادشاه»، قرار است گوردون لویت را در نقش مسافری بین کهکشانی قرار دهد که توسط همکاران خود در ایستگاه فضایی رها شده‌است.

به گزارش ددلاین، Sovereign گوردون لویت را در قالب نقشی قرار خواهد داد که باید با مشکل ازدواج خود و رها شدنش توسط همکارانش در ایستگاه فضایی دست و پنجه نرم کند. با توجه به اینکه ماندِن و ثورن با ژانر درام گیرا بیگانه نیستند (همکاری در مینی سریال تلویزیونی National Treasure)، می‌توان مطمئن بود که گوردون لویت برای حضور در پروژه سینمایی بعدی خود مشکلی نخواهد داشت.

joseph-gordon-levitt-in-looper3

به دنبال همکاری در نوشتن نمایش‌نامه Harry Potter and the Cursed Child «هری پاتر و فرزند نفرین شده» در تابستان سال گذشته، ثورن برداشت دوم را از فیلم‌نامه Sovereign خواهد نوشت که نسخه اصلی آن توسط جف تاک (Geoff Tock) و گرگوری ویدمن (Gregory Weidman) نوشته شده‌است. فیلم همچنین قرار است با همکاری شان لوی (Shawn Levy)، دن لوین (Dan Levine) و دن کوهن (Dan Cohen) از استودیوی ۲۱ Laps Entertainment (که فیلم Arrival «حضور» را در کارنامه دارند) تهیه شود.

گوردون لویت در گذشته با فیلم‌های علمی تخیلی Inception و Looper «چرخه‌گر» خاطره خوبی را در ذهن مخاطبان بر جای گذاشته‌است و با اندکی خوش شانسی، فیلم Sovereign نیز خواهد توانست این روند مثبت را برای بازیگر شناخته‌شده هالیوود ادامه دهد. تنها زمان مشخص خواهد کرد که این پروژه علمی تخیلی با چه کیفیتی ساخته خواهد شد، پس امیدواریم شاهد محصولی موفق و جذاب در آینده باشیم.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Matt Murdock says:

    از بازیگران مورد علاقه من به لطف کریستوفر نولان دوست داشتنی و بزرگ