میگل ساپوچنیک در حال کار بر روی یک فیلم از سندباد است

22 October 2016 - 18:00

در بین تمامی قسمت‌های شش فصل منتشر شده از سریال محبوب و پرطرفدار Game of Thrones «بازی تاج و تخت»، برخی از قسمت‌ها را می‌توان بدون هیچ تردیدی در میان بهترین قسمت‌های سریال‌های تلویزیونی قرار داد. دو قسمت «نبرد حرامزادگان» و «بادهای زمستان» که هر دو توسط میگل ساپوچنیک (Miguel Sapochnik) ساخته شده‌اند، قطعاً در این دسته قرار می‌گیرند. برای مشاهده اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  به نظر می‌رسد که مدتی است که هالیوود مشتاق به جذب کارگردانان جدید تلویزیونی است. از همین رو، به‌تازگی اعلام شده است که میگل ساپوچنیک در حال حاضر مشغول کار و ساخت فیلمی بر اساس داستان یکی از قهرمانان افسانه‌ای یعنی سندباد است.

بر اساس گزارشات معتبر سایت هالیوود ریپورتر، Studio 8 با پیروزی در یک مناقصه توانسته است تا حق ساخت آثار سندباد را در اختیار بگیرد. Studio 8 برای این فیلم تاکنون افرادی را همچون میگل ساپوچنیک (برای کارگردانی) و کایل کیلن (Kyle Killen) برای نویسندگی فیلمنامه داستان انتخاب کرده است.

میگل ساپوچنیک در واقع برای هالیوود چهره جدیدی هم نیست. او برای اولین (و همچنین آخرین) کار سینمایی خود یعنی فیلم Repo Men که بازیگرانی همچون جود لاو (Jude Law) و فارست ویتاکر  (Forest Whitaker) چندان واکنش‌های خوبی دریافت نکرد. با این وجود، ساپوچنیک یک فرصت استثنایی در سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در اختیار داشت و با استفاده صحیح از این فرصت و نشان دادن مهارت‌های خود، کیفیت کارش را به همه نشان داد. به همین خاطر می‌توانیم بگوییم که او می‌تواند انتخاب ایده‌آلی برای کارگردانی این فیلم باشد.

شما در پایین می‌توانید بیانیه کوتاهی را از Studio 8 درباره فیلم جدید سندباد مشاهده کنید.

سندباد یک اثر جامع، نادر و جذاب است که خود را به طیف زیادی از مخاطبان بین‌ المللی نشان داده است. همچنین این فیلم نیازمند نقش متمایز و منحصر به فردی است که لایق چنین شخصیتی باشد. این پروژه بخشی از ادامه همکاری Studio 8 در رابطه با کار فیلمسازان این ژانر است.

آخرین باری که سندباد بر روی پرده‌های بزرگ سینما به نمایش درآمده است، به انیمیشن Sinbad: Legend of the Seven Seas «سندباد: افسانه هفت دریا» برمی‌گردد. نکته قابل توجه درباره این انیمیشن این است که ستارگانی همچون برد پیت و کاترین زتا-جونز در آن صداپیشگی کرده‌اند. اما سابقه سندباد به گذشته دورتر برمی‌گردد و می‌توانیم این قهرمان افسانه‌ای را در زمره‌ی یکی از جزءهای اصلی آثار کلاسیک هالیوود به شمار آورد. او در سال ۱۹۵۸ با عنوانی با نام The 7th Voyage of Sinbad و با کارگردانی افسانه‌ای Ray Harryhausen به هالیوود قدم گذاشت. اکنون باید امید داشته باشیم که این عنوان جدید که توسط میگل ساپوچنیک ساخته خواهد شد، بتواند موفقیتی برای سندباد به ارمغان بیاورد و همچنین نشانی از فیلم قدیمی این قهرمان که در دهه ۵۰ میلادی منتشر شد، داشته باشد.
با توجه به سابقه کاری کایل کیلن و میگل ساپوچنیک می‌توان امید داشت که با اثری موفق روبه‌رو خواهیم بود.منبع: Screencrush

Save

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.