پوستر شخصیت‌های Rogue One: A Star Wars Story منتشر شد

22 October 2016 - 18:00

اگر از فرنچایز جنگ ستارگان تنها یک نکته یاد گرفته‌باشیم، آن این است که هر قهرمانی برای موفق شدن در نبرد نهایی، نیاز به دوستانی وفادار برای کمک دارد. در فیلم امسال Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان»، جین ارسو با بازی فلیسیتی جونز (Felicity Jones) نقش اصلی داستان خواهد بود که باید در ماموریتی با همراهی دوستان خود، نقشه اوریجینال دد استار را از رئیس خوفناک، اورسان کرنیک با بازی بن مندلسون (Ben Mendelsohn) بدزدد، ماموریتی که حتی او را در مسیر ملاقات با دارث ویدر قرار خواهد داد. با سینماگیمفا همراه باشید.

خوشبختانه جین ارسو در ماموریت خود تنها نیست؛ در کنار او گروهی از شورشیان بدنام از جمله کاسین آندور با بازی دیگو لونا (Diego Luna)، بودی روک با بازی ریز احمد (Riz Ahmed)، شیروت ایموه با بازی دانی ین (Donnie Yen)، بیز مالبوس با بازی جیانگ ون (Jiang Wen)، سا گررا با بازی فارست ویتکر (Forest Whitaker) و ربات K-2SO با صداپیشگی آلن تودیک (Alan Tudyk) حضور خواهند داشت. حال، دیزنی مجموعه‌ای از پوستر کاراکترهای Rogue One: A Star Wars Story، شامل هرکدام از قهرمانان اصلی داستان در کنار کرنیک را با توضیحی مختصر منتشر کرده‌است:

سا گررا، مصمم برای پیروزی در جنگ مقابل امپراطوری

star-wars-rogue-one-saw-gerrera-character-poster

اورسان کرنیک، خشن، نابغه، عقده‌ای

star-wars-rogue-one-orson-krennic-character-poster

K-2SO، برنامه ریزی شده برای مقابله با امپراطوری که او را ساخته‌است

star-wars-rogue-one-k2s0-character-poster

جین ارسو، گذشته‌ای مبهم، هدفی بزرگ

star-wars-rogue-one-jyn-erso-character-poster

شیروت ایموه، راهبی جنگجو با ایمان به فورس

star-wars-rogue-one-chirrut-imwe-character-poster

کاسین آندور، افسر اطلاعاتی نیورهای شورشی

star-wars-rogue-one-cassian-andor-character-poster

بودی روک، خلبان سابق امپراطوری که راهش را تغییر داده‌است

star-wars-rogue-one-bodhi-rook-character-poster

بیز مالبوس، سرباز، دوست

star-wars-rogue-one-baze-malbus-character-poster

در گفتگوی اخیر با Screen Rant، جونز تیم حاضر در فیلم Rogue One را «گروهی رنگارنگ» دانست که هرکدام در زندگی خود، مشکلاتی بسیار را پشت سر گذاشته‌اند. توضیح منتشر شده در مورد هر کاراکتر، خود روایت‌گر این تفاوت در جمع آنها است؛ از راهب جنگجوی دانی ین تا افسر اطلاعاتی دیگو لونا. قابل ذکر است که کاراکترهای بودی روک و  K-2SO قبلا در خدمت امپراطوری بوده‌اند ولی حال هدف خود را تغییر داده‌اند، پس این احتمال وجود دارد که این دو شناختی عمیق‌تر نسبت به یکدیگر داشته‌باشند.

جزئیات بیشتر در مورد پیش زمینه اکثر این شخصیت‌ها در حال حاضر به صورت مخفی باقی مانده‌است، اما با کمی شانس می‌توان امیدوار بود که گرت ادواردز (Gareth Edwards) بتواند با روایت داستانی موثر، فرصتی کافی برای درخشش را برای هرکدام از این قهرمان فراهم کند. جدا از اعمال هرگونه تغییر، این موضوع قطعی است Rogue One دنباله‌ای نخواهد داشت، پس حساسیت در این مورد بسیار بالا است؛ از آنجایی که فیلم داستان جنگی دارد، این احتمال وجود دارد که تعدادی از این شخصیت‌ها در انتهای داستان زنده نباشند.

 Rogue One: A Star Wars Story در تاریخ ۲۶ آذر ۱۳۹۵ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.