نورمن ریدوس: خداحافظی با همکاران همیشه سخت است

23 October 2016 - 10:00

با قبول کردن سریال Game of Thrones به عنوان استثنا، می‌توان اعتراف کرد که در حال حاضر هیچ سریالی به اندازه The Walking Dead امنیت شغلی پایین برای بازیگران ندارد. هر فصل از این سریال مرگ بسیاری از شخصیت‌های آن را به دنبال دارد، بعضی اصلی و بعضی فرعی، بعضی قهرمانانه و بعضی شرورانه. البته با توجه به موضوع داستان، هر اتفاق دیگری غیر طبیعی به نظر می‌رسید، به هر حال در این سریال شخصیت‌های داستان در حال جنگ برای بقا هستند و مرگ شخصیت‌ها المانی طبیعی در راستای موفقیت این ژانر خاص از وحشت به حساب می‌آید. با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از شخصیت‌ها که بسیاری از طرفداران از مرگ او هراس دارند، دریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس (Norman Reedus) است، که کار خود را در این سریال به عنوان برادر کوچکتر شخصیت خشن و نژادپرست مرل آغاز کرد و در ادامه تبدیل به یکی از کارامدترین جنگجویان در گروه بازماندگان ریک شد. استفاده دریل از اسلحه نمادین crossbow (زوبین) و شخصیت تودار و کم حرف او، او را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین کاراکترهای این سریال کرد. اخیرا شایعاتی پیرامون این موضوع به وجود آمده‌است که دریل به احتمال زیاد شخصیتی است که مرگ خود را در مقابل نیگان در ابتدای این فصل تجربه خواهد کرد، موضوعی ای که شاید سازندگان سریال به توجه به محبوبیت بسیار بالای این شخصیت، مخالف آن باشند.

در مصاحبه اخیر با Comic Book، ریدوس به این پرسش پاسخ داد که به عنوان بازیگر TWD، خداحافظی از همکاران و کاراکترهایی که در سریال خلق شده‌اند چه حسی دارد. همانطور که انتظار می‌رفت جواب ریدوس نشانه‌ای از راحت بودن این پروسه را نشان نمی‌داد:

خیلی سخت است. خداحافظی با کسانی که در سریال حضور دارند بسیار سخت است. خداحافظی با بعضی از آنها حتی سخت‌تر است. همه آنها دوستان خوب ما هستند. همیشه سخت است ولی، وقتی کارکتر آنها خاص باشد این موضوع به مراتب سخت‌تر می‌شود.

daryl-holds-dead-beth

البته بحث و گفتگو کماکان پیرامون این موضوع ادامه دارد که در قسمت ابتدایی این فصل کدام شخصیت اصلی جان خود را از دست خواهد داد و حتی اینکه آیا نیگان تنها یک نفر را خواهد کشت یا بیشتر. به هر حال، نیگان در سلامت کامل عقلی قرار ندارد و نمی‌توان به حرف‌های او اعتماد کرد، شاید بخواهد در جهت تلافی کردن از دست دادن سربازانش، یا حتی فقط برای لذت بردن، شخصیت دیگری را نیز بکشد. این موضوع همچنین می‌تواند پیامی رسا و واضح برای ریک باشد تا دیگر هرگز با گروه ناجیان درگیر نشود.

صرف نیز اینکه چه کسی خواهد مرد یا چه تعداد، قسمت اول فصل هفتم The Walking Dead به عنوان نقطه عطفی در داستان کلی سریال خواهد بود. اوضاع برای ریک و همراهانش به هیچ وجه مانند گذشته نخواهد بود و عذاب وجدانی که ریک برای به وقوع پیوستن این اتفاق تجربه خواهد کرد، تاثیری سنگین بر روی ذهن شکننده او خواهد داشت. شاید برای بسیاری سوال باشد که آیا شخصیتی مانند دریل پس از این اتفاقات، قدم پیش گذاشته و رهبری گروه را برعهده خواهد گرفت یا نه، البته اگر زنده بماند.

قسمت اول فصل جدید The Walking Dead، یکشنه ۲ آبان (امروز) از شبکه AMC پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید جمع بندی کلی از فصل ششم به همراه دانسته‌ها از فصل جدید را از اینجا دنبال کنید.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.