کارگردان Captain Marvel تا انتهای امسال مشخص خواهد شد

24 October 2016 - 14:00

تابستان امسال قدمی بزرگ در جهت جلو برای فیلم Captain Marvel بود. در مراسم کامیک کان شهر سن دیگو، نهایتا این موضوع تایید شد که بری لارسن (Brie Larson) نقش کارول دنورس را در این فیلم بازی خواهد کرد. همچنین در همین مراسم قرار بود کارگردان این فیلم نیز مشخص شود، ولی در عوض، تنها چهار کاندید احتمالی برای این کار معرفی شد. به نظر می‌رسد پیدا کردن کارگردان برای کارول کمی بیش از آنچه فکر می‌کردیم طول خواهد کشید. حال رئیس استودیوی مارول کوین فیج (Kevin Feige) به این موضوع اعتماد دارد که آنها خواهند توانست فرد مناسب برای این کار را قبل از اتمام سال ۲۰۱۶ پیدا کنند. با سینماگیمفا همراه باشید.

در مصاحبه با وولچر، کوین فیج گفت که Captain Marvel به احتمال بسیار، قبل از انتهای سال جاری میلادی کارگردان خود را پیدا خواهد کرد. او همچنین به پروسه انتخاب‌های این چنینی نیز اشاره کرد و هدف را پیدا کردن کارگردانی دانست در کنار ساخت فیلم سولوی کارول دنورس، بتواند در فیلم‌های آینده نیز همکاری داشته‌باشد:

ما فیلم سازان بسیار خوبی را ملاقات می‌کنیم، ولی روش کار ما همانند پروسه فیلم Doctor Strange است، به این صورت که ما یک «نقشه راه» مشخص داریم…یک دید کلی داریم که فیلم چگونه خواهد بود و سپس کارگردان مورد نظر را پیدا می‌کنیم و این موضوعات را با او به اشتراک می‌گذاریم و کارگردانی که بتواند به بهترین نحو ممکن نقشه راه را اجرا کند، فرد انتخابی ما خواهد بود.

تا انتهای ماه اوت، نیکی کارو (Niki Caro)، لزلی لینکا گلاتر (Lesli Linka Glatter)، لورن اسکافاریا (Lorene Scafaria) و ربکا توماس (Rebecca Thomas) آخرین کاندیدهای احتمالی برای به دست آوردن این سمت هستند. اگر پیش‌بینی فیج درست باشد، مارول به زودی یکی از کارگردانان بالا، یا کسی که تا کنون نامش به میان نیامده‌است را به عنوان کارگردان Captain Marvel معرفی خواهد کرد.

به اشاره به ریشه‌های او در کامیک، کوین فیج همچنین به این موضوع اشاره کرد که تیم خلاق سازنده در پشت این پروژه نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند تا بتواند داستان ریشه‌ای این ابرقهرمان را به بهترین نحو ممکن روایت کنند و همزمان بتوانند به طور مناسب او را در گوشه‌ای از این جهان سینماتیک جای دهند:

در مورد کاپیتان مارول، پتانسیل بسیار بالایی در کامیک‌ها وجود دارد و برداشت‌های بسیاری از قدرت‌های ماورایی او صورت گرفته‌است که باعث می‌شود ما تمرکز خود را بر روی این موضوع بگذاریم که دقیقا چگونه می‌خواهیم داستان ریشه این شخصیت را بیان کنیم. اینکه چگونه این روایت داستان، در بخش کهکشانی جهان ما جای خواهد گرفت؟ اینکه چگونه این موضوع بر روی فیلم بعدی انتقام جویان تاثیر خواهد داشت؟ پس در واقع، همین ملاحظات است این انتخاب خاص را به تاخیر انداخته‌است.

با اینکه شاید کاپیتان مارول اولین حضور خود را در سینما، در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدی» تجربه کند ولی در فیلم Captain Marvel (به نویسندگی مگ له‌فاو و نیکول پرلمن) است که ریشه‌های او به طور اختصاصی بررسی و علت به وجود آمدن قدرت‌های او مشخص خواهد شد.

Captain Marvel در تاریخ ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.