دریل بعد از اتفاقات قسمت اول، به تاریکی مطلق فرو خواهد رفت

27 October 2016 - 22:00

بعد از ماه‌ها انتظار، طرفداران سریال The Walking Dead، بالاخره به این موضوع پی بردند که چه کسی توسط نیگان به قتل رسید و چگونه ریک و بقیه بازماندگان، هیچ چاره‌ای به جز تماشا کردن این صحنه وحشتناک نداشتند. حتی بدتر، بعد از له کردن سر آبراهام در بدترین حالت ممکن، نیگان مجبور شد دریل خشمگین را نیز تنبیه کند که با مشت به او حمله کرده‌بود. شاید دریل فکر می‌کرد که در آن لحظه احساسی بهترین کار را انجام می‌دهد ولی بر اساس آنچه دیدیم، به نظر می‌رسد او بدترین کار ممکن را با حمله به نیگان انجام داد، چرا که نیگان در واکنش به این کار او، گلن را نیز در مسیر لوسیل قرار داد و یکی از دردناک‌ترین و در عین حال خشن‌ترین صحنه‌های تاریخ سریال را رقم زد. با سینماگیمفا همراه باشید.

این موضوع مشخص نیست که آیا اعضای گروه، دریل را بابت انجام این کار مقصر می‌دانند یا خیر ولی به طور قطع خود او تا ابد باید با این واقعیت زندگی کند، مخصوصا که همسر باردار گلن اکنون بیوه و فرزند در شرف تولدشان بدون پدر شده‌است. این روند اندوه، حال که او از خانه به دور است، به هیچ وجه کمکی به مسئله در اسارت نیگان بودن او نخواهد کرد. اندوه و عزاداری در کنار کسانی که دوستمان دارند بسیار سخت است، حال این موضوع را تصور کنید که دریل باید این دوره را به تنهایی سپری کند.

همانطور که می‌توان حدس زد، شخصیت دریل از اینجا به بعد شرایط بسیار سختی را تجربه خواهد کرد و هیچ کس به اندازه بازیگر پشت این کاراکتر، نورمن ریدوس (Norman Reedus) از این اتفاق آگاهی ندارد. در مصاحبه اخیر با Comic Book، ریدوس به وضعیت روانی دریل در حال حاضر اشاره کرد و وضعیت روحی او را در آینده «بسیار تاریک» توصیف کرد:

فکر می‌کنم این اتفاق بسیار به روی او تاثیر خواهد گذاشت. بعید می‌دانم کسی در گروه او را مقصر این اتفاقات بداند ولی او به طور قطع خود را مقصر آن می‌داند. در واقع این موضوع به قدری او را خواهد شکست که هر شرایط غیرقابل تحملی را بدون کوچکترین مقاومت تحمل و قبول خواهد کرد.

وضعیت او بسیار بسیار تاریک خواهد شد. او کارهایی را انجام خواهد داد که راه بازگشتی را برای او نخواهد گذاشت. او به مکانی بسیار بسیار تاریک خواهد رفت. آن مکان تلفیقی از نفرت خواهد بود. تلفیقی از خود بیزاری خواهد بود. و به طور قطع متفاوت از جایی خواهد بود که او سریال را از آنجا شروع کرد. او بار بسیار سنگینی بر دوش دارد. او فکر می‌کرد که مردم او را دوست نخواهند داشت. او اهمیتی نمی‌داد. و از شما نیز متنفر است. حال دیگر او از خودش نیز متنفر است. او از دنیایی که در آن زندگی می‌کنیم متنفر است، درست است که آتش درون خود را از دست نمی‌دهد ولی به طور قطع هیچ جنبه مثبتی را نیز در این دنیا نمی‌بیند.

the-walking-dead-season-7-negan

در رابطه با آینده ارتباط دریل با ریک و بقیه بازماندگان نیز، ریدوس مشخصا امیدوار و در عین حال مردد است:

در رابطه با ارتباط بین ریک و دریل… وقتی که اتفاق بدی در یک خانواده می‌افتد و عضوی از خانواده جان خود را از دست می‌دهد و اتفاقاتی از این دست، پیوستگی و رابطه خاص بین اعضای باقی‌مانده قوی‌تر می‌شود. آن رابطه خاص هیچ جا نمی‌رود، ولی با توجه مجموعه اتفاقات این فصل، این پویایی کمی دچار تغییر می‌شود. آن ارتباط کماکان وجود دارد، ولی مطمئن نیستم که باقی بماند. مطمئنا هم اکنون نیز [این ارتباط] کمی شکسته‌است.

البته، تا این لحظه، به هیچ وجه نمی‌توان گفت که دریل چه زمانی دوستان خود را دوباره ملاقات خواهد کرد. نیگان قصد دارد از او به عنوان اهرم فشار بر روی ریک استفاده کند و بعید است که این موضوع به زودی دچار تغییر شود. البته باتوجه به معرفی ازیکیل و گروه «قلمرو پادشاهی» ( The Kingdom) به عنوان تهدیدی جدید برای نیگان، بعید هم نیست که ریک و متحدانش به زودی برای نجات دریل دست به کار شوند. البته سوال این است: زمانی که آنها موفق به انجام این کار شوند، چه چیزی از دریل سابق باقی مانده‌است؟

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.