جی. جی. آبرامز در حال کار بر روی فیلم دیگری از سری Cloverfield است

28 October 2016 - 16:00

در ماه ژانویه امسال، شرکت Bad Robot که متعلق به جی. جی آبرامز (J.J. Abrams) است، تیزر تریلر شگفت‌انگیزی را برای فیلمی با نام Ten Cloverfield Lane «جاده دهم کلاورفیلد» منتشر کرد. در واقع، این فیلم دنباله‌ای بود برای عناوینی که در سال ۲۰۰۸ با نام Cloverfield عرضه شد. با این وجود، آبرامز همان زمان هم اعلام کرد که «جاده دهم کلاورفیلد» آخرین فیلم از دنیای فیلم‌های Cloverfield نیست. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت خبری و تحلیلی سینماگیمفا همراه باشید.

به‌تازگی سایت The Wrap گزارش داده است که عنوان God Particle که در گذشته خبر ساخت آن توسط شرکت Bad Robot و جی. جی آبرامز منتشر شده بود، در واقع قرار است سومین قسمت از سری فیلم‌های Cloverfield باشد. با توجه به گزارشات The Wrap و منابع داخلی مطمئن که با پروژه در ارتباط هستند، آبرامز با همراهی شرکت پارامونت پیکچرز قصد دارد تا هر سال فیلم جدیدی را از سری Cloverfield تولید و منتشر کند. این گزارش همچنین اذعان می‌کند که جی. جی آبرامز و تیم او قصد دارند تا یک جهان سینمایی درباره این سری عناوین خلق کنند که همگی از طریق یک چیز با هم در ارتباط باشند؛ بیگانگان.

همچون Ten Cloverfield Lane «جاده دهم کلاورفیلد» که در لیست بازیگران آن افراد مطرح و بااستعدادی همچون مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead)، جان گودمن (John Goodman) و جان گالاگر جونیور ( John Gallagher Jr) به چشم می‌خورد، طبق اخبار گذشته به نظر می‌رسد که در God Particle هم افرادی همچون دیوید اویلوو (David Oyelowo)، گوگو امباتا را (Gugu Mbatha-Raw)، ژانگ زی (Ziyi Zhang)، الیزابت دبیکی (Elizabeth Debicki)، دانیل برول (Daniel Brühl) و کریس اودوود (Chris O’Dowd) حضور داشته باشند.در ماه فوریه آبرامز، تهیه کننده این سری، به Entertainment Weekly اعلام کرده بود که او و تیمش ایده‌هایی برای ساخت قسمت سوم این مجوعه دارند و دوست دارند که این کار را انجام دهند؛ با این وحود، نمی‌دانند که آیا این فرصت نصیبشان خواهد شد یا خیر.

نکته جالب توجه این است که جی. جی. آبرامز برای معرفی‌ نسخه‌های قبل این مجموعه تیزر تریلر های جالبی منتشر کرد که باعث سورپرایز شدن بسیاری از طرفداران شد.

با توجه به گزارشات در ارتباط با این فیلم، به نظر می‌رسد سومین قسمت از سری کلاورفیلد که احتمالاً با نام God Particle منتشر خواهد شد، در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۷ برابر با ۶ اسفند ۹۵ در سینماها اکران خواهد شد.

منبع: Polygon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.