اسکارلت جوهانسون و جنیفر لارنس یک نقش را در دو فیلم متفاوت ایفا خواهند کرد

28 October 2016 - 22:05

این یک واقعیت انکار نشدنی است که این روزها فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای راه خود را به مراسم اسکار باز کرده‌اند و توجه زیادی به خود جلب می‌کنند. پذیرفتن نقش شخصیت‌های تاریخی مهم، برای هر بازیگر سختی‌ها و زیبایی‌ها دارد و این نقش‌ها می‌توانند تاثیر بسیاری بر روی عرصه کاری یک بازیگر بگذارند. برای اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  ایفای نقش به‌ جای شخصیت‌های تاریخی بزرگ همیشه جالب بوده است، اما این بار اتفاقات جالب‌تری نیز افتاده است. شاید برای شما هم این مسئله عجیب و البته جالب باشد که دو بازیگر معروف شانس دریافت جایزه اسکار را برای بازی در نقش یک شخصیت در دو فیلم متفاوت داشته باشند. بدون شک، این چیزی است که به ندرت اتفاق می‌افتد. اکنون، این مسئله اتفاق افتاده است. در واقع، دو بازیگر معروف این روزهای هالیوود یعنی جنیفر لارنس (Jennifer Lawrence) و اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) ایفای نقش در قالب شخصیت زلدا فیتزجرالد را قبول کرده‌اند.

بر اساس گزارشات جدید منتشر شده از سایت THR، به نظر می‌رسد که جنیفر لارنس و اسکارلت جوهانسون بازی در نقش این رمان نویس افسانه‌ای را دو رو فیلم متفاوت و جدا از هم قبول کرده‌اند. همانطور که قبلاً مشخص شده بود، لارنس قرار است در فیلمی با نام Zelda «زلدا» این نقش را اجرا کند. این فیلم قرار است توسط ران هاوارد ( Ron Howard) کارگردانی شود. این درحالی است که اسکارلت جوهانسون قرار است این نقش را در فیلمی با نام The Beautiful and the Damned ایفا کند. نام این فیلم برگرفته از یکی از آثار این نویسنده است. هیچکدام یک از این دو فیلم تازیخ عرضه و اکران آن‌ها مشخص نیست، اما این را می‌دانیم که هر دو فیلم قرار است درباره زندگی، مشهوریت، ازدواج، بیماری روانی‌ و همچنین سختی‌های زندگی این نویسنده بزرگ و معروف باشد.
اما این تمام ماجرا نیست و قرار است چیزهای عجیب‌تر و جالب‌تری هم بشنوید. جوهانسون و لارنس تنها افرادی نیستند که قرار است در نقش این شخصیت ایفای نقش کنند. براساس اخباری که در گذشته منتشر شده بود، آمازون Amazon قرار است سریالی با نام Z: The Beginning of Everything  درباره‌ی زلدا فیتزجرالد خلق کند که نقش شخصیت زلدا در این سریال برعهده کریستینا ریچی (Christina Ricci) خواهد بود. فصل اول این سریال قرار است در تاریخ ۱۰ فوریه ۲۰۱۷ برابر با ۲۵ بهمن ۹۵ پخش شود.

نمایش زندگی‌‌نامه زلدا فیتزجرالد و مشکلات و همچنین ازدواج ناموفق او با اف. اسکات فیتزجرالد، یکی از بزرگ‌ترین نویسندگان سده بیستم میلادی،  موضوعاتی هستند که می‌توانند بستر مناسب برای یک فیلم قدرتمند را ایجاد کنند. همچنین حضور جنیفر لارنس و اسکارلت جوهانسون در این دو فیلم متفاوت هم به ما این امید را می‌دهد که نقش این شخصیت را بازیگران با استعدای برعهده گرفته‌اند و می‌توانیم به این دو فیلم بیش‌تر اعتماد داشته باشیم.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    هیچوقت علاقه هالیوود به ساخت دوتا فیلم یک شکل به صورت همزمان رو نفهمیدم. خیلى این مشکل پیش مى یاد. فیلم Deep impacr و Armagedin هر دو تو یه تابستان اومدن. فیلم Illusionist و The Prestige هم همینطور. این ها رو الان یادمه اما خیلى از این نمونه ها زیاده. کلاً سیاست هاشون نامعلومه.