Edge of Tomorrow 2 دیدگاه شما نسبت به دنباله‌ها را عوض خواهد کرد

29 October 2016 - 09:00

در مصاحبه جدید انجام گرفته با داگ لیمان (Doug Liman) کارگردان فیلم Edge of Tomorrow «آستانه فردا»، این کارگردان خبری جدید از دنباله پیش رو داد و آن را در مقایسه با دیگر دنباله‌های ساخته شده در هالیوود «انقلابی» نامید. با سینماگیمفا همراه باشید.

اول از همه او در مصاحبه خود با Collider داستان Edge of Tomorrow 2 را «بسیار شگفت‌انگیز» توصیف کرد و آن را بهتر از داستان فیلم اول دانست. او همچنین پرده از این موضوع برداشت که فیلم «دنباله‌ای خواهد بود که پیش درامد است» که می‌تواند معانی بسیاری داشته‌باشد.

داستان فیلم Edge of Tomorrow به نوعی در ارتباط با سفر در زمان بود. همانطور که در مصاحبه به آن اشاره شد، فیلم جایی به پایان می‌رسد که شخصیت تام کروز به چرخه زمانی به وجود آمده پایان می‌دهد، که داستان را به جایی می‌برد که فیلم از آنجا شروع شده‌بود. شاید دقیقا همین قضیه است که باعث می‌شود Edge of Tomorrow 2 دنباله‌ای باشد که در واقع پیش درامد است.

لیمان در حال حاضر چندان وارد جزئیات نمی‌شود ولی به نظر می‌رسد او در رابطه با ایده‌ای که به آن دست یافته‌است بسیار هیجان زده و خشنود است. او معتقد است که این موضوع به طور کلی خواهد توانست روند ساخت دنباله‌ها در هالیوود را دچار تغییر کند:

من ایده‌هایی افراطی در مورد ساختن دنباله‌ای داشتم که بتواند نظرم را جلب کند، همانطور که ایده‌هایی در مورد ساخت فیلمی مستقل داشتم که Swingers «هوسرانان» به ذهنم رسید و با خودم گفتم: «آهان، این بهترین فیلم ممکن برای من به منظور تست کردن ایده‌هایم است». من این ایده‌های ذهنی را داشتم که چگونه می‌توان دنباله‌ای ساخت که شبیه به روند ساخت هیچ دنباله دیگری نباشد و در واقع بیننده اصلا احساس نکند که دارد دنباله می‌بیند و به نظرم این فیلم‌نامه به خوبی خواهد توانست از پس این کار بر بیاید. پس به نظرم خواهد توانست تغییری انقلابی در مورد رویکرد مردم نسبت به دنباله‌ها ایجاد کند.

فیلم Edge of Tomorrow محصول استودیوی برادران وارنر در سال ۲۰۱۴ راهی سینماها شد و توانست به فروش بیش از ۳۷۰ میلیون دلار دست پیدا کند. ستارگان این فیلم تام کروز (Tom Cruise) و امیلی بلانت (Emily Blunt) برای نقش آفرینی در این دنباله حضور خواهند داشت ولی هنوز خبری از تاریخ اکران رسمی یا دیگر بازیگران این پروژه به گوش نمی‌رسد.

منبع: Gamespot

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.