پدر نمونه سال دختر خود را به Wonder Woman تبدیل کرد!

29 October 2016 - 10:00

Wonder Woman فیلمی بسیار مهم است. نه فقط به این دلیل که دنیای گسترده سینماتیک DC شروعی ضعیف از نظر منتقدان داشته‌است، بلکه هالیوود نیز به اندازه کافی کارکتر زن برای حضور به عنوان نقش اصلی  در بلاک باسترهای خود ندارد تا قشر کم سن و سال مانند نلی راسی از آنها الهام بگیرند. با سینماگیمفا همراه باشید. پدر نلی، جاش راسی تصمیم گرفته‌است که به مناسبت علاقه شدید دخترش به شخصیت واندر وومن، او را در قالب عکس‌هایی از این ابرقهرمان قرار دهد. نتیجه کار به این شکل در آمده‌است:

https://www.instagram.com/p/BLuhAT4Bpvq/

همانطور که در بالا مشاهده می‌کنید، عملکرد جاش راسی در این کار فوق‌العاده است، به طوری که نلی بصورت بسیار واقعی در قامت واندر وومن شمشیر خود را در پس زمینه‌ای چشم نواز دست دارد. و این عکس تنها شروع کار بود، جایی که او مجموعه‌ای از این عکس‌ها را در هفته گذشته در حساب کاربری خود در اینستاگرم منتشر کرد. او کار خود را با این نوشته آغاز کرد:

فردا من شروع به انتشار مجموعه‌ای از عکس‌های عجیب خواهم کرد که ماه‌ها است در حال کار بر روی آنها هستم! و این موضوع را از همه مخفی نگه داشته‌ام. دختر سه ساله‌ام عاشق شخصیت واندر وومن است، پس به منظور تبدیل شدن به پدری نمونه و به عنوان عکاسی حرفه‌ای باید کاری در این مورد انجام دهم.

https://www.instagram.com/p/BL1eiSchRng/

حتی در این عکس‌ها می‌توانیم به استعداد نلی در بازیگری نیز پی ببریم. اینجا می‌توانیم او را در لباس واندر وومن، کمی خشمگین و البته متفکر ببینیم. یا شاید هم او از این موضوع ناراحت است که مجبور شده‌است در زمان خواب خود این عکس‌ها را بگیرد. یا شاید هم از این موضوع ناراحت است که گل گادو (Gal Gadot) هنوز توئیتی در مورد او منتشر نکرده‌است.

https://www.instagram.com/p/BL2CJkBhtDa/

جاش راسی همچنین موفق شده‌است عکسی از نلی را در هنگام مبارزه بگیرد. همانطور که انتظار داشتیم در این عکس او شلاق معروف خود با نام Lasso Of Truth را دور سرش چرخانده و فریادی سهمگین را سر می‌دهد.

https://www.instagram.com/p/BLwIJj8B76M/

جاش راسی جدا از عکس‌های بالا، عکس‌های دیگری را نیز به همین صورت منتشر کرده‌است که می‌توانید آنها را از اینجا مشاهده کنید.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.