کارگردان John Wick در صدر احتمالات برای کارگردانی Deadpool 2

29 October 2016 - 20:00

فیلم Deadpool اوایل سال جاری میلادی با اکران خود تبدیل به سورپرایزی بزرگ شد، جایی که رسیدن به فروش ۷۸۲ میلیون دلار در مقابل بودجه ۵۸ میلیون دلاری و دریافت نقدهای عالی در این موفقیت تاثیرگذار بودند. طولی نکشید که استودیوی ۲۰th Century Fox چراغ سبز را برای ساخت Deadpool 2 به عوامل ساخت فیلم اول مانند رایان رینولدز (Ryan Reynolds) به عنوان ستاره فیلم، نویسندگان رت ریس (Rhett Reese) و پل ورنیک (Paul Wernick) و کارگردان تیم میلر (Tim Miller) نشان داد. با سینماگیمفا همره باشید.

اخیرا ساخت این پروژه به دلیل جدا شدن کارگردان کار، تیم میلر از آن به دلیل اختلافات هنری با ستاره فیلم رایان رینولدز (که به نظر کنترل بیشتری بر روی ایده‌های مورد استفاده در فیلم دارد)، با مشکلاتی مواجه شده‌است. از همان زمان انتظار می‌رود فاکس روند جستجو برای پیدا کردن کارگردان مناسب برای این دنباله را آغاز کرده‌باشد، چرا که چندین بازیگر در صف نقش‌آفرینی برای شخصیت دامینو قرار دارند. این شخصیت در کنار کاراکتر جدید Cable و البته وید ویلسون، قرار است نقشی کلیدی در داستان فیلم آینده Deadpool داشته‌باشد.

جانشین رسمی میلر هنوز با معرفی خود فاصله دارد ولی طبق گزارش جف اسنایدر، خبرنگار خبرگزاری Mashable، دیوید لیچ (David Leitch)، یکی از کارگردانان فیلم John Wick «جان ویک»، اصلی‌ترین گزینه برای کارگردانی Deadpool 2 است. فاکس قبلا اعلام کرده‌است که چندین گزینه برای این شغل در نظر گرفته‌است ولی طبق گفته منبع اسنایدر، «به احتمال قطع به یقین، این استودیو شخص مورد نظر خود را پیدا کرده‌است».

john-wick-david-leitch-chad-stahelski

بعدها این موضوع مشخص شد که میلر و رینولدز دیدگاه‌هایی کاملا متفاوت در قبال Deadpool 2 داشتند؛ میلر علاقه داشت برداشتی پرهزینه و دارای سبک داشته‌باشد در حالی که رینولدز علاقه داشت همانند فیلم اول با بودجه‌ای متوسط و دیدگاهی بزرگسالانه این دنباله ساخته‌شود، برداشتی که نویسندگان کار، ورنیک و ریس نیز به آن علاقه بیشتری نشان دادند. می‌توان دید که استفاده از کارگردانی که اخیرا فیلمی در همین سبک و سیاق ساخته‌است چگونه می‌تواند انتخابی مناسب برای کارگردانی این دنباله پر انتظار باشد. همچنین استفاده لیچ از همان آژانس مدیر برنامه‌ها (WME) که رینولدز نیز از آن استفاده می‌کند، می‌تواند فاکتوری مثبت برای رسیدن این کارگردان به سکان‌داری Deadpool 2 باشد.

لیچ همچنین سابقه حضور در فرنچایز X-Men را نیز دارد، جایی که او به عنوان مغز متفکر صحنه‌های اکشن در فیلم X-Men Origins: Wolverine «ریشه مرادن اکس: ولورین» حضور داشته‌است (فیلمی که رینولدز برای اولین بار نقش ددپول را در آن ایفا کرد) و به عنوان کارگردان دوم در فیلم The Wolverine همکاری داشته‌است. او همچنین اخیرا به عنوان کارگردان سولو نیز فیلم‌هایی را رهبری کرده‌است، از جمله درام جاسوسی هیجانی The Coldest City «سردترین شهر» با حضور شارلیز ثرون (Charlize Theron) و جیمز مک‌آووی (James McAvoy) که در سال ۲۰۱۷ اکرا خواهد شد. در حال حاضر لیچ به صورت قوی با هیچ فیلمی در ارتباط نیست، و از آنجایی فیلم‌برداری Deadpool 2 انتظار می‌رود در نیمه ابتدایی ۲۰۱۷ آغاز شود، می‌توان شانس خوبی را برای لیچ به منظور کارگردانی این فیلم قائل شد.

فیلم Deadpool 2 در تاریخ ۲۲ دی ماه ۱۳۹۶ درسینماها اکران خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.