لباس جدید ثور را در فیلم Thor: Ragnarok ببینید

30 October 2016 - 10:00

مراحل تولید فیلم Thor: Ragnarok «ثور: رگناروک» به صورت رسمی به پایان رسیده‌است و با اینکه هنوز با اکران این فیلم فاصله بسیاری داریم ولی از هم اکنون می‌توانیم لباس ثور در این فیلم را ببینیم. اگرچه قبلا ثور و لوکی را در لباس معمولی در این فیلم دیده‌ایم ولی نتوانسته بودیم آنها را در لباس آزگادی‌ جدیدشان ببینیم. با سینماگیمفا همراه باشید. این موضوع امروز تغییر می‌کند، جایی که کریس همسورث (Chris Hemsworth) عکسی از خود را در لباس جدید شخصیت ثور در اینستاگرام منتشر کرده‌است:

https://www.instagram.com/p/BMFrgVfAmdP/

در این عکس می‌توانیم همسورث را در لباس ثور و در کنار کارگردان فیلم تایکا وایتینتی (Taika Waititi) ببینیم. هدف عکس حمایت از جنبش Standing Rock Sioux است که توسط مردم ایالت داکوتای شمالی و در اعتراض به احداث خط لوله در یک کیلومتری محل زندگیشان به راه افتاده‌است، موضوعی که می‌تواند باعث آلودگی آب آشامیدنی آن منطقه شود. در پی این اتفاق بیش از ۱۴۱ تن از معترضان روز گذشته توسط پلیس بازداشت شده‌اند. وقتی در مقابل موضوعی اعتراض دارید، داشتن ثور به عنوان حامی همیشه خبر خوبی است.

لباس مخصوص مورد استفاده به همان زیبایی است که انتظارش داشتیم ولی شاید به نظر بیشترین اختلاف را با ریشه خود داشته‌باشد. هنوز نمی‌دانیم که این لباس ویژگی‌های خاصی دارد یا نه ولی ظاهر آن بسیار ساده به نظر می‌رسد. لباس علائم و ضمائم مخصوص لباس ثور را همانند گذشته ندارد و به نظر می‌رسد به جای استفاده از فلز، در آن از چرم استفاده شده‌است. این لباس همچنین آستین نیز ندارد ولی به هر حال ثور می‌تواند آنها هر لحظه به وجود بیاورد. غیرممکن است که بدانیم که آیا این لباس تنها لباس مورد استفاده او در این فیلم است یا نه ولی بسیار محتمل است که در فیلم این لباس حداقل برای یک بار دچار تغییر شود؛ حتی کاپیتان آمریکا نیز در فیلم‌های خود به طور میانگین از دو لباس متفاوت استفاده می‌کند.

حتی هالک نیز در این فیلم از لباس مخصوص خود استفاده خواهد کرد. برای مدتی است که به لطف نمایش لباس گلادیاتوری او در کامیک کان سن دیگو، می‌دانیم که هالک در این فیلم در بخش داستانی سیاره هالک از این لباس‌ مخصوص استفاده خواهد کرد. حتی اگر شایعات پیرامون مبارزه دوباره این دو ابرقهرمان صحت داشته‌باشد، می‌توانیم مطمئن باشیم که ثور نیز لباس مخصوص خود را خواهد داشت.

هیجانات در مورد این فیلم همواره در حال افزایش است. در کنار بهره بردن از تیم بازیگران عالی، فیلم در حال رسیدن به کیفیتی است که بتواند جزو رقبای اصلی برای تبدیل شدن به بهترین فیلم فاز سوم دنیای سینماتیک ماورل باشد. گفتن این حرف با وجود فیلم‌هایی مانند Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» و Black Panther در لیست اکران این فاز، چیزهای زیادی را در مورد این فیلم به اثبات می‌رساند. فیلم سوم مجموعه ثور از هم اکنون نشانه‌های زیادی را برای منحصر به فرد بودن از خود به نمایش گذاشته‌است، جایی که کارگردان وایتیتی قصد دارد امضای مخصوص خود را (استفاده بیشتر از المان طنز) بر روی آن اعمال کند.

Thor: Ragnarok با حضور کریس همسورث، تام هیدلستون (Tom Hiddleston)، مارک رافلو (Mark Ruffalo)، کیت بلنشت (Cate Blanchett)، جف گلدبلام (Jeff Goldblum)، تسا تامپسون (Tessa Thompson) و کارل اوربان (Karl Urban)، قرار است در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۹۶ راهی سینماها شود.

منبع: CinemaBlend

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من هیچکدوم از دوتا فیلم قبلى رو دوست نداشتم ولى این یکى ظاهراً متفاوته. البته لباسش با توجه به اینکه قبلى ها رو ندیدم (به جز حضورش تو اونجرز) خیلى فرقش رو نمى فهمم. تنها سئول من این هست که لیدى سیف هم تو این فیلم هست یا نه؟