تایید شماره سوم فیلم Olympus Has Fallen توسط استودیوی سازنده

31 October 2016 - 10:00

شما به هیچ وجه نمی‌توانید فیلم‌هایی با قهرمانان به ظاهر نچسب ولی سرسخت را شکست بدهید؛ دلیل این موضوع نیز تعداد فیلم‌هایی است با مرکزیت قهرمانانی چون بروس ویلیس (Bruce Willis) در نقش جان مک‌کلین، سیلوستر استالونه (Sylvester Stallone) در نقش جان رمبو و تام کروز (Tom Cruise) در نقش ایتان هانت ساخته شده‌است. جرارد باتلر (Gerard Butler ) نیز فیلم خود را برای حضور در نقش‌هایی این چنینی دارد: مامور مخفی که امسال برای بار دوم در نقش فرشته نجات ظاهر شد، اولین بار در فیلم Olympus Has Fallen «سقوط المپیوس» در سال ۲۰۱۳ و اوایل امسال با دنباله London Has Fallen «سقوط لندن». هر دو فیلم سود خوبی را داشتند، جایی که فیلم اول ۱۶۱ میلیون دلار و فیلم دوم ۱۹۶ میلیون دلار فروخت، آن هم در برابر بودجه‌های به ترتیب ۷۰ و ۶۰ میلیون دلاری. با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیوی Millennium Films حال قصد ساخت سومین فیلم را با عنوان Angel Has Fallen «سقوط فرشته» در سری Fallen دارد. این بار، خود آقای بنینگ مورد هدف قرار خواهد گرفت، و از آنجایی که Angel نام مخفی ایالات متحده آمریکا برای هواپیمای معروف ریس جمهور است، انتظار می‌رود این موضوع نیز به نوعی در داستان فیلم دخیل شود.

به گزارش ددلاین، زوج نویسنده دو فیلم اول کاترین بندیکت (Katrin Benedikt) و کریتون راثنبرگر (Creighton Rothenberger) وظیفه نوشتن فیلم‌نامه شماره سوم را بر عهده خواهند داشت ولی کارگردان کار هنوز معرفی نشده‌است. انتظار می‌رود این موضوع در آینده نزدیک دچار تغییر شود چرا که استودیو قصد دارد پروسه ساخت فیلم را از نیمه اول سال ۲۰۱۷ آغاز کند. طبق الگوی اکران فیلم‌های قبلی، این موضوع فیلم سوم را در میسر اکران در نیمه ابتدایی سال ۲۰۱۸ قرار خواهد داد.

olympus-fallen-gerard-butler-aaron-eckhart

البته در این گزارش از ددلاین به این موضوع اشاره نشده‌است که آیا در کنار باتلر بازیگران فیلم‌های قبلی در این فیلم حضور خواهند داشت یا خیر. با این وجود، با توجه به احتمال درگیر شدن Air Force One در این فیلم، انتظار داریم در ماجراجویی بعدی مایک بنینگ، دوست قدیمی او، رئیس جمهور (سابق؟) ایالات متحده آمریکا، بنجامین اشر با بازی آرون اکارت (Aaron Eckhart) نیز با او همراه باشد. مورگان فریمن (Morgan Freeman) نیز در نقش سخنگو و سپس معاون اول رئیس جمهور، آلن ترامبال، از اتفاقات هر دو فیلم جان سالم به در برده‌است و به احتمال زیاد در Angel نیز حضور خواهد داشت.

Olympus Has Fallen نقدهای متوسط ولی قابل قبولی را به دست آورد که عمده آن به لطف حس نوستالژی به وجود آمده از فیلم‌های دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی و همچنین کارگردانی خوب آنتوین فوکوآ (Antoine Fuqua) حاصل شد. London Has Fallen به طور کلی نتوانست همانند فیلم اول باشد. منتقدان همگی بر روی این موضوع توافق داشتند که فیلم اتفاقات عناوین قبلی را تکرار کرد و هیچ موضوع تازه‌ای را برای به نمایش گذاشتن نداشت، همچنین نبود فوکوآ به عنوان کارگردان در این پروژه بیشتر تاثیر منفی ممکن را بر روی آن گذاشت.

در گذشته فرنچایزهای بسیاری توانسته‌اند با فیلم سوم، دنباله دوم ضعیف خود را به فراموشی بسپارند (مانند فیلم Die Hard With a Vengeance)؛ شاید Angel Has Fallen نیز بتواند به این موفقیت دست پیدا کند. برای اطمینان از این موضوع باید تا اکران آن منتظر بود.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.