جیم گفیگان به جمع بازیگران فصل سوم سریال Fargo اضافه شد

1 November 2016 - 09:00

عنوان محبوب شبکه FX، فارگو تاکنون هم از طرف منتقدان و هم از طرف بینندگان مورد اقبال قرار گرفته‌است. این شبکه کابلی در اکثر سریال‌های خود از فرمت آنتولوژی (سریال یا برنامه‌ای که در هر قسمت یا فصل خود داستان جدیدی را نقل می‌کند) استفاده می‌کند و به نظر این روش تا کنون به خوبی جواب داده‌است. سریال American Horror Story به تازگی برای فصل هفتم خود تایید شد؛ سریال American Crime Story نیز به لطف موفقیت The People v O.J. Simpson، فصل دوم و سوم خود را تایید کرد؛ فارگو نیز در فصل سوم خود از بازیگرانی جدید و دوره زمانی متفاوت از دو فصل قبلی استفاده خواهد کرد و در نهایت این شبکه در برنامه خود، دستور ساخت سریالی با عنوان Feud را دارد که قرار است توسط رایان مورفی (Ryan Murphy) رهبری شود. با سینماگیمفا همراه باشید.

سازنده سریال فارگو، نوآه هاولی (Noah Hawley) اخیرا با سریال فارگو و پروژه جدید خود Legion (سریالی که قرار است با همکاری بخش تلویزیونی کمپانی مارول و FX ساخته‌شود)، همکاری خود را با شبکه FX افزایش داده‌است. با توجه به موفقیت‌های بی‌شمار این شبکه در سال‌های اخیر، مشخص است که FX بخواهد تعداد محصولات خود را افزایش دهد. The People v O.J. Simpson در مراسم امی امسال موفق به دریافت نه جایزه شد و فارگو نیز برای فصل اول خود هشت جایزه امی را در سال ۲۰۱۴ به خانه برد. فصل سوم پیش روی این سریال قرار است داستان خود را چند سال بعد از اتفاقات فصل اول دنبال کند و در عین حال با داستان فصل دوم در سال ۱۹۷۹ در ارتباط باشد.

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، کمدین جیم گفیگان (Jim Gaffigan) در کنار ایوان مک‌گرگور (Ewan McGregor) که نقش برادران دوقلوی امیت و ری راستی را بازی خواهد کرد، مری الیزابت وینستد (Mary Elizabeth Winstead) در نقش نیکی سوانگو و کری کوون (Carrie Coon) در نقش رئیس پلیس، در فصل جدید فارگو ایفای نقش خواهد کرد.

fargo-season-3-plot-ewan-mcgregor

فارگو به طور خاص و البته موفقیت‌آمیز در به نمایش در آوردن کارکاترهای خود از کمدی و طنزی تاریک استفاده می‌کند. تلفیق این موضوع با خشونت موفق شده‌است این سریال را در همان مسیری قرار دهد که فیلم برادران کوهن با همین نام در آن به موفقیت رسید. هر کدام از فصل‌های قبلی فارگو، داستانی جذاب و منحصر به فرد داشتند که به خوبی با یکدگیر در ارتباط بودند.

البته این موضوع که شخصیت‌های مالی و گاس در انتهای فصل اول توانستند از اتفاقات سریال جان سالم به در ببرند، به این معنا نخواهد بود که آنها در فصل سوم حضور خواهند داشت. هالیوود ریپورتر به این موضوع اشاره داشت که هیچ کدام از ستارگان فصول قبلی این سریال در فصل سوم حضور نخواهند داشت ولی هاولی اعلام کرده‌است که این موضوع هنوز به طور قطعی منتفی نشده‌است. فصل سوم این سریال داستان خود را پیرامون شخصیت‌های امیت و ری راستی بنا خواهد کرد، دو برادر که مسیری متفاوت را در زندگی انتخاب می‌کنند و این موضوع باعث ایجاد تنش در بین آنها می‌شود.
فصل سوم سریال فارگو بهار سال آینده به شبکه FX باز خواهد گشت.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.