فیلم Sonic the Hedgehog ساخته خواهد شد

1 November 2016 - 20:45

در سال ۱۹۹۱ میلادی نخستین نسخه از یکی از محبوب‌‌ترین و معروف‌ترین سری‌ عناوین صنعت بازی‌های رایانه‌ای با نام Sonic the Hedgehog بر روی کنسول سگا جنسیس منتشر شد. این بازی که آغازگر راه یک سری پرطرفدار و تاثیر گذار در بازی‌های رایانه‌ای بود، توانست به موفقیت زیادی دست یابد و همچنین شخصیت بازی یعنی سونیک هم تبدیل به نمادی برای سگا شد. اکنون، به نظر می‌رسد که باید منتظر دیدار با سونیک در سینماها باشیم. برای مشاهده جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.  در واقع، سونیک نه تنها مشهورترین و بارزترین نماد شرکت سگا است، بلکه یکی از بزرگ‌ترین نمادها در صنعت بازی‌های رایانه‌ای هم است. موفقیت این سری باعث شد که نسخه‌های متعدد و حتی در سبک‌های مختلفی از این سری ببینیم. با این وجود، سونیک فقط در بازی‌های رایانه‌ای حضور نداشته، بلکه در سال ۱۹۹۳ یک انیمیشن سریالی با نام Adventures of Sonic the Hedgehog و پس از آن هم انیمیشن سریالی دیگری با نام Sonic the Hedgehog در رابطه با این شخصیت نمایش داده شد.

باوجودی که در روزهای اخیر خبر ساخت فیلم‌ها یا انیمیشن‌های زیادی براساس بازی‌های رایانه‌ای می‌شنویم، چندان دور از انتظار و عحیب هم نیست که شاهد اثر جدیدی از این عنوان بسیار محبوب در صنعت سینما باشیم. از این رو، شرکت سونی چندی پیش اعلام کرده بود که قصد دار یک لایو اکشن با استفاده از جلو‌ه‌های ویژه رایانه‌ای در رابطه با شخصیت دوست‌داشتنی سونیک بسازد. ساخت فیلم چند ماهی است که تایید شده است و بر اساس برنامه‌های سونی، قرار است در سال ۲۰۱۸ میلادی هم اکران شود. با این وجود، به تازگی اطلاعات جدید و بیش‌تری از این عنوان منتشر شده است.

بر اساس گزارشات THR، تیم میلر (Tim Miller) که در گذشته فیلم موفق Deadpool را ساخته بود، تهیه‌کنندگی فیلم Sonic the Hedgehog را برعهده خواهد داشت.  این درحالی است که مشخص شده همکار قدیمی میلر یعنی جف فاولر (Jeff Fowler) کارگردان این فیلم خواهد بود. همچنین قرار است فیلم‌نامه این اثر هم توسط خالق Golan the Insatiable یعنی پاتریک کیسی ( Patrick Casey) و همچنین جاش میلر (Josh Miller) نوشته شود.

تیم میلر و جف فاولر در گذشته با هم همکاری هایی داشته‌اند و حتی توانستند در سال ۲۰۰۵ میلادی نامزد جایزه بهترین انیمیشن کوتاه برای انیمیشن Gopher Broke هم شوند. به نظر می‌رسد میلر امید زیادی به این پروژه دارد. این عنوان اولین تجربه کارگردانی جف فاولر برای یک فیلم یا انیمیشن بلند است، میلر به تازگی صحبت‌های کوتاهی درباره توانایی‌های فاولر بیان کرده است:

جف یک کارگردان باورنکردنی با غرایز قوی در داستان‌نویسی است. دنیای سونیک فرصت بسیار مناسبی به او ارائه می‌دهد تا با استفاده از تجربه خودش در انیمیشن‌، این شخصیت محبوب و نمادین [سونیک] را وارد بعد جدیدی کند.

تیم میلر توانست به خوبی خود را در کارگردانی فیلم Deadpool که با درجه سنی بزرگسال هم منتشر شد، ثابت کند. با این وجود، بر اساس اخبار جدید به نظر می‌رسد که اختلافات او و رایان رینولدز (Ryan Reynolds) باعث جدایی او از پروژه ساخت Deadpool 2 شده است.

هنوز اطلاعات زیادی از انیمیشن سونیک اعلام نشده است. با این وجود، می‌توانیم امیدوار باشیم که تیم میلر و جف فاولر بتوانند یک ماجرای بسیار مناسب و درخور این شخصیت دوست‌داشتنی برای ما به ارمغان بیاورند.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.