جانی دپ به دنباله‌ی فیلم Fantastic Beasts پیوست

4 November 2016 - 09:00

فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» که یک اسپین آف و پیش درآمد برای مجموعه فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر» محسوب می‌شود و نویسنده‌ی آن نیز خود جی کی رولینگز (J.K. Rowling) هست. بعد از فیلم Doctor Strange «دکتر استرنج» استدیوی مارول، Fantastic Beasts یکی از فیلم‌هایی است که موفقیت آن در باکس آفیس پیش بینی شده است. تحلیل اولیه شرایط فیلم Fantastic Beasts در باکس آفیس، نشان می‌دهد که کمپانی برادران وارنر از روی غرور و اعتماد به نفس کاذب ساخت فیلم را تایید نکرده است. وارنر حتی تاریخ اکران فیلم را که سال ۲۰۱۸ است را نیز در ابتدا اعلام کرد. نویسنده‌ی نمایشنامه طبق معمول جی کی رولینگز خواهد بود و دیوید یاتس (David Yates) نیز وظیفه‌ی کارگردانی فیلم را بر عهده دارد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

باید صبر کنیم تا ببینیم که آیا طرح رولینگز برای نوشتن پنج کتاب از Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» به واقعیت تبدیل می‌شود. مگر  اینکه فیلم Fantastic Beasts انتظارات تهیه کنندگان در باکس آفیس را برآورده نکند احتمال نوشته شدن این مجموعه کتاب‌ها زیاد است. حتی خبرهایی پیوستن یک بازیگران در سطح کلاس جهانی فیلم‌های بعدی نیز وجود دارند.

سایت ددلاین (Deadline) گزارش داده است که جانی دپ (Johnny Depp) به عنوان یکی از نقش‌های مکمل در فیلم Fantastic Beasts بازی خواهد؛ اما باید گفت هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد درز پیدا نکرده است. ددلاین همچنین بیان کرد امکان حضور کوتاه مدت جانی دپ در فیلم اول Fantastic Beasts نیز وجود دارد. از این رو طرفدارارن نیاز نیز که مدت زمان زیادی را برای این که بفهمند جانی دپ چه نقشی را در این دنیای جادویی بر عهده خواهد داشت. در واقع شاید بشود همین حالا نیز حدس زد که جانی دپ در نقش کدام شخصیت بازی خواهد کرد.

خطر اسپویل:

بعضی از صحنه‌های تلوزیونی Fantastic Beasts اشاراتی به گلرت گریندل (Gellert Grindelwald) داشت که جادوگری خبیث است. آلبوس دامبلدور (Albus Dumbledore) در جوانی‌های خود با گلرت گریندل دوست بود و حتی در خفا نیز عاشق او بود، ولی دامبلدور در نهایت برای امن کردن الدر واند (Elder Wand) مجبور به مبارزه با او شد. البته باید اشاره کرد که در سال ۱۹۲۶ که Fantastic Beasts در آن جریان دارد؛ گلرت گریندل فقط در حال افزایش نیروهای خود است.

در فیلم اول بر روی گلرت گریندل تمرکز نخواهد شد؛ چون این جادوگر جناح تاریکی در اروپا به قدرت دست یافت، ولی فیلم در شهر نیویورک جزیان دارد. جایی که شخصیت اصلی داستان نیوت اسکمندر (Newt Scamander) با بازی ادی ردماین (Eddie Redmayne) برای اینکه چند موجود جادویی که از کیف جادوییش فرار کردند به دردسر افتاده است. نیوت اسکمندر این موجودات را همیشه در کیفش که موقع سفر به همراه خود دارد نگهداری می‌کند. سایت هاپبل (Hypable) بیان کرد که جانی دپ در نقش گلرت گریندل بازی خواهد کرد که در دنباله‌ی Fantastic Beasts حضور پیدا می‌کند. هاپبل همچنین به نقل از یک منبع داخلی از فیلم بیان کرد که جانی دپ در اولین سکانس‌های فیلم اول Fantastic Beasts نیز حضور خواهد داشت.

ایده‌ی اینکه جانی دپ در نقش یک شخصیت بد را برای پنج بازی کند و جی کی رویلنگز داستان آن را نوشته باشد دور از ذهن نیست. البته این موضوع نمی‌تواند کاملاً صحیح هم باشد. جانی دپ حتماً نباید نقشی را بر عهده داشته باشد که قبلاً در کتاب‌ها معرفی شده باشد؛ حتی جانی دپ می‌تواند در نقشی بازی کند که تا به حال معرفی نشده باشد. با نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم اول از سری فیلم‌های Fantastic Beasts اطلاعات بیشتری نیز از شخصیت جانی دپ نیز منتشر می‌شود.

منبع: screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.