بازیگر فیلم کاپیتان آمریکا به دنباله‌ی Jurassic World پیوست

9 November 2016 - 09:00

فیلم Jurassic World «دنیای ژوراسیک» بعد از اکران در سال ۲۰۱۵ در باکس آفیس غوغا به پا کرد و به یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های تاریخ سینمای جهان تبدیل شد. از همان ابتدا نیز معلوم بود که قرار است برای دنیای ژوراسیک دنباله‌ ساخته شود و فیلم بعدی از این فرانچایز دو بازیگر جدید را به پروژه اضافه کرده است. توبی جونز (Toby Jones) از فیلم Captain America: The First Avenger «کاپیتان امریکا: اولین انتقام‌جو» و ریف اسپال (Rafe Spall) از فیلم prometheus قرار است در دنباله‌ی Jurassic World بازی کنند. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

با توجه به گزارشات سایت ورایتی (Variety)، هر دو بازیگر در حال مذاکره برای پیوستن به تیم بازیگران فیلم هستند و قرار است با بازگشت کریس پرات (Chris Pratt) و برایس دالاس هوارد (Bryce Dallas Howard) این تیم کامل‌تر شود. از آنجایی که هیچ اطلاعاتی از داستان فیلم دوم Jurassic World نداریم؛ پس نمی‌توانیم حدس بزنیم که این دو قرار است نقش چه شخصیت‌هایی را بازی کنند؛ اما از این دو بازیگر به عنوان نقش‌هایی کلیدی برای فیلم نام برده شده است. هنوز دو نقش دیگر وجود دارند که باید توسط بازیگران جدید پر شود.

توبی جونز در بین طرفداران بیشتر برای بازی در نقش آرمین زولا (Arnim Zola)شناخته می‌شود. آرمین زولا در فیلم America: The First Avenger، دانشمندی شرور و دستیار رد اسکال (Red Skull) محسوب می‌شد. در فیلم Captain America: The Winter Soldier «کاپیتان امریکا: سرباز زمستان» نیز معلوم شد ذهن او بر روی یک کامپیوتر دانلود شده است. توبی جونز در تعداد زیادی فیلم متفاوت نیز بازی کرده است که در بین آن‌ها می‌توان به The BFG به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) و The Big Short اشاره داشت.

ab755a144d17127ffe06ccb4ca215babf799dddb

اگر این دو بازیگر در Jurassic World 2 نقشی مشابه قبل را داشته باشند عالی خواهد بود. فرانچایز Jurassic Park «پارک ژوراسیک» نیز در گذشته دانشمند شرور داشته است و اگر توبی جونز در این فیلم نیز نقش یک دانشمند شرور را بازی کند؛ عالی می‌شود. ریف اسپال هم می‌تواند نقش یک دیرینه شناس را بازی کند که به دنبال این است که با دایناسورها ارتباط کلامی بر قرار کند.

تنها چیزی که ما از Jurassic Park 5 یا همان Jurassic World 2 می‌دانیم؛ چیزهایی است که جی ای بیونا (J.A. Bayona) برای ما بیان کرده است. قزاز است Jurassic World 2 فیلمی با داستان تاریکتر باشد؛ ما فراتر از این اطلاعاتی از داستان فیلم نداریم. فیلمبرداری Jurassic World 2 در سال آینده برای اکران در ژوئن ۲۰۱۸ آغاز خاهد شد. دیگر ‌مسئله‌ای که در فیلم به احتمال زیاد به آن توجه خواهد شد زیر پا گذاشتن حقوق حیوانات و همین‌طور آزار حیوانات است. تا آنجایی که ما اطلاع داریم حتی بازیگران نیز از داستان فیلم مطلع نیستند، ولی همه‌ی طرفداران می‌دانند که در فیلم دایناسور‌هایی وجود دارند که قرار است آدم‌ها را بخورند.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.