نقش مایکل کیتون در فیلم SpiderMan: Homecoming به صورت رسمی تایید شد

9 November 2016 - 18:00

همکاری جدید به وجود آمده بین سونی و مارول بدون هیچگونه مشکلی در حال شکل‌گیری و تکامل است. سومین نمایش بزرگ از کاراکتر مرد عنکبوتی در فیلم Captain America: Civil War «کاپیتان آمریکا جنگ داخلی» با موفقیت صورت گرفت و توجهات را به سمت این شخصیت بیش از پیش جلب کرد. خوشبختانه کمتر از یک سال دیگر با اکران فیلم Spider-Man: Homecoming «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» فاصله داریم و می‌توانیم عملکرد تام هالند (Tom Holland) را در نقش جدید خود ببینیم. این دو استودیو در فیلم پیش رو، از بازیگرانی جوان استفاده کرده‌اند که قرار است زندگی پیتر پارکر را در دوران دبیرستان به نمایش بگذارند ولی نقش منفی فیلم بسیار متفاوت خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

گزارش‌های اولیه نشان‌گر این موضوع بود مایکل کیتون (Michael Keaton) قرار است نقش منفی محوری را در این فیلم ایفا کند ولی با گذشت زمان و عدم تایید رسمی از طرف سازندگان فیلم، این موضوع به فراموشی سپرده شد. حال کوین فیج (Kevin Feige) اخیرا در مصاحبه خود با Toronto Sun این موضوع را تایید کرد که کیتون نقش Vulture را در فیلم Homecoming ایفا خواهد کرد:

ما یک لیست رویایی داشتیم که امید داشتیم در فیلم‌هایمان از آنها استفاده کنیم و حال خوشبخانه به آن رسیده‌ایم. کیت بلنچت (Cate Blanchett) نقش هلا را در فیلم Thor: Ragnarok دارد. مایکل کیتون در فیلم Spider-Man: Homecoming وولچر خواهد بود. همچنین این توفیق را داریم که برای نقش تانوس در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: جنگ ابدی» از جاش برولین (Josh Brolin) استفاده کنیم. بسیار مشتاق دیدن آنها در نقش‌هایشان در زمان اکران فیلم‌ها هستیم.

فیلم Spider-Man: Homecoming در تاریخ ۱۶ تیر ۱۳۹۶ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.