حضور دامبلدور در دنباله‌ی Fantastic Beasts تایید شد

9 November 2016 - 21:00

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار، قرار است به دنیای جادویی نویسنده‌ی سری هری پاتر یعنی جی. کی. رولینگ بازگردیم. اما همان‌طور می‌دانید، این بار قرار است با یک سری جدید به این دنیا بازگردیم. به دلیل نزدیک شدن به تاریخ اکران فیلم Fantastic Beasts «جانوران شگفت‌انگیز»، هر روز اخبار جدیدی از این فیلم و همچنین دنباله آن منتشر می‌شود. برای مشاهده اطلاعات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا در ادامه‌ی مطلب همراه باشید.  با وجودی که می‌دانیم شخصیت اصلی فیلم، فردی با نام نیوت اسکمندر با بازی ادی ردماین (Eddie Redmayne) است و همچنین شخصیت‌های محبوبی همچون هری، رون و هرماینی را دیگر در این سری نخواهیم دید، اما در گذشته اعلام شده بود که برخی از شخصیت‌های مهم سری هری پاتر در این فیلم حضور خواهند داشت. پس از اعلام این خبر، بسیاری احتمال دادند که شخصیت محبوب آلبوس دامبلدور یکی از این افراد باشد که ممکن است در دنباله فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه‌ آن‌ها» حضور داشته باشد.

اکنون گمان‌های طرفداران به حقیقت بدل گشته است. به‌تازگی کارگردان این فیلم یعنی دیوید یتس (David Yates) در گفت‌وگوی جدید خود به صورت رسمی اعلام کرد که آلبوس دامبلدور در فیلم Fantastic Beasts 2 حضور خواهد داشت:

در فیلم دوم، دامبلدور بازخواهد گشت. او چند سکانس خوب با نیوت خواهد داشت… ما در حال حاضر در حال بحث هستیم که چه کسی نقش دامبلدور را بازی کند. هرگونه پیشنهادی خوب خواهد بود. [می‌خندد]

چندی پیش اعلام شد که جانی دپ هم در دنباله‌ی این عنوان حضور خواهد داشت.

Fantastic Beasts and Where to Find Them «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه‌ آن‌ها» در تاریخ ۱۸ نوامبر ۲۰۱۶ برابر با ۲۸ آبان ۹۵ در سینماهای آمریکا اکران می‌شود. دنباله این فیلم هم که مدتی پیش به صورت رسمی تایید شد، در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۹۷) منتشر خواهد شد. این سری قرار است در پنج قسمت ساخته شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • میکاییل مایلی says:

    خیلی مشتاقم که ببینم فیلمای جدید چطور درمیاد، حضور دامبلدور هم که در کنار گریندلوالد میتونه خیلی جذاب باشه