انیمیشن The Croods 2 کنسل شد

12 November 2016 - 19:19

انیمیشن The Croods «خانواده کرودها» که در سال ۲۰۱۳ میلادی منتشر شد، یکی از انیمیشن‌هایی بود که توانست به موفقیت زیادی برسد و نظرات طرفداران و منتقدین رو به خود جلب کند. وقتی چنین چیزی رخ می‌دهد، طبیعی است که سازندگان به‌ دنبال موفقیت نسخه قبلی، به فکر ساخت نسخه‌ی جدیدی از اثر باشند. به همین خاطر، استودیو دریم‌ورکس مدتی پس از اکران انیمیشن نخست، ساخت دنباله‌ی آن را تایید کرد. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.با وجودی که همه انتظار داشتند روند ساخت این فیلم به صورت طبیعی پیش برود، اما به‌تازگی خبر‌های ناراحت کننده‌ای درباره‌ی آن منتشر شده است. البته در گذشته هم چندین بار شاهد تغییرات بزرگی در روند ساخت انیمیشن The Croods 2 «خانواده کرودها ۲» بوده‌ایم. ابتدا تغییر زمان اکران انیمیشن از سال ۲۰۱۷ به سال ۲۰۱۸ و سپس گزارشاتی مبنی بر تغییر نویسنده این نسخه، باعث شد که نگرانی‌هایی ایجاد شود؛ اما با این وجود، بسیاری همچنان امید داشتند که این انیمیشن همچنان ساخته خواهد شد.

متاسفانه باید گفت که استودیو دریم‌ورکس و شرکت یونیورسال به صورت رسمی اعلام کردند که مراحل ساخت انیمیشن The Croods 2 «خانواده کرودها ۲» متوقف و کنسل شده است. همچنین منبع نامشخصی از اعضای یونیورسال گزارش داده است که برخی از کارکنانی که بر روی این انیمیشن کار می‌کرده‌اند، هم‌اکنون به دنبال کار جدیدی هستند. هر چند این احتمال وجود دارد که آن‌ها بر روی پروژه‌های دیگری در استودیو مشغول شوند.

اگر قرار است که این پایان سری The Croods باشد، قطعاً این خبر، خبری ناامید کننده برای طرفداران این انیمیشن خواهد بود. با این وجود، بر اساس گفته‌های منبع مورد نظر، The Croods به صورت کامل از برنامه‌های دریم‌ورکس خارج نشده است و این بعید نیست که در آینده کار بر روی آن توسط افرادی دیگر کلید بخورد.

از همان ابتدا مشخص بود که مشکلاتی برای ساخت این دنباله ایجاد شده است اما شاید پیش‌بینی کنسل شدن آن چندان محتمل به نظر نمی‌رسید.

منبع: Variety

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.