تاریخ پخش سریال Taboo با بازی تام هاردی مشخص شد + پوستر سریال

16 November 2016 - 20:25

امسال، سال موفقی برای شبکه FX بوده‌است. پس از پایان سریال Tyrant و اعلام خبر پایان The Strain، این شبکه در حال فراهم کردن بستر مناسب برای تهیه و تولید سریال‌های جدید مانند سریال اقتباسی کامیک بوکی Legion و ادامه دادن سریال‌های موفق قبلی مانند Fargo است. این شبکه حتی در مراسم Emmy چندین جایزه را به لطف سریال The People v. O.J. Simpson: American Crime Story به خانه برد. FX برای تثبیت جایگاه خود به عنوان شبکه‌ای که محصولاتی با کیفیت عرضه می‌کند، ریسک‌های زیادی را قبول کرده‌است. با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از سریال‌های ساخته شده تحت نام این شبکه Taboo است که سال‌ها در دست ساخت قرار داشت و حال موفق شده‌است در مسیر پخش این شبکه قرار بگیرد. مینی‌سریال جدید تام هاردی (Tom Hardy) از سال ۲۰۱۴ در دست ساخت است و بالاخره مجوز پخش خود را دریافت کرد و تاریخ پخش آن نیز به صورت رسمی اعلام شد.

بر اساس گزارش رسمی منتشر شده توسط این شبکه، Taboo قرار است در تاریخ ۲۱ دی امسال پخش شود. همزمان با انتشار تریلر رسمی این سریال، پوستری از آن نیز منتشر شده‌است که می‌توانید آن را مشاهده کنید:

taboo-poster1

سریال داستان شخصیت جیمز دلانی با بازی هاردی را در قرن نوزدهم دنبال می‌کند. او پس از مرگ پدرش به شهر لندن بازمی‌گردد تا تشکیلات تحت مالکیت او را رهبری کند ولی در این مسیر شاهد اتفاقاتی عجیب می‌شود.

سریال‌های زیادی قرار است در سال ۲۰۱۷ پخش شود و اضافه شدن Taboo به این لیست خبر خوبی برای طرفداران تلویزیون است. با توجه به حضور بازیگرانی سرشناس در این سریال جالب است که ببینیم عملکرد آن برای رسیدن به مراسم Emmy در سال آینده چگونه خواهد بود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها: ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.