پوستر بین‌المللی فیلم Assassin’s Creed منتشر شد

17 November 2016 - 18:49

بخش سینمایی یوبیسافت و استودیوی ۲۰th Century Fox به طور قطع با ساخت فیلم Assassin’s Creed قصد دارند مرز فیلم‌های اقتباسی از بازی‌های ویدیویی را گسترش دهند. کارگردان پروژه جاستین کورزل (Justin Kurzel) است، فیلم‌سازی که شاید او را بیشتر مرتبط با سینمای هنری ببینیم تا سینمای جنجالی و پر سر و صدا. در بین بازیگران فیلم ستارگان به‌نامی چون مایکل فسبندر (Michael Fassbender)، ماریون کوتیار (Marion Cotillard) و جرمی آیرونز (Jeremy Irons) حضور دارند و بخشی از فیلم به زبان اسپانیایی و با زیرنویس انگلیسی خواهد بود. با سینماگیمفا همراه باشید.

با تجربه درخشان تیم خلاق سازنده فیلم و المان‌های معرف داستانی آن، جایی که اکشن ماجراجویی تاریخی با فضایی علمی تخیلی تلفیق می‌شود، جای تعجب نیست که بسیاری امیدوار باشند که Assassin’s Creed بتواند اولین فیلم اقتباسی موفق از بازی ویدیویی باشد. با این وجود کمپین تبلیغاتی فیلم کمی کم کار به نظر می‌رسد، چرا که فیلم قرار است درست یک هفته بعد از اکران غول دیزنی و لوکاس‌فیلم، Rogue One: A Star Wars Story «گروه سرکش یک: داستان جنگ ستارگان» راهی سینماها شود.

در حال حاضر از نظر تبلیغاتی، فیلم یک ماه با اکران خود فاصله دارد و تیم یوبیسافت باید نهایت تلاش خود را برای متقاعد کردن سینمادوستان به دیدن این فیلم انجام دهد. پوستر بین المللی جدید از این فیلم در راستای این تلاش، به تازگی منتشر شده‌است که می‌توانید آن را مشاهده کنید:

assassins-creed-2016-international-poster

این فیلم پرانتظار قرار است در تاریخ ۱ دی ماه امسال راهی سینماها شود.

منبع: ScreenRant

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.