نام‌گذاری دنباله‌های Fantastic Beasts به چه صورت خواهد بود؟

18 November 2016 - 15:58

در میان چندین شاخصه که سری Harry Potter را از نظر بین‌المللی متمایز کرد، انتخاب عنوان خاص برای هر یک از کتاب‌های آن بود که در فیلم‌ها نیز از آنها استفاده شد. هر نسخه از کتاب همیشه با نام قهرمان داستان در ابتدا آغاز می‌شود در ادامه‌ی عنوان متوجه می‌شویم که داستان دقیقا در چه موردی است. نمی‌توان گفت که این موضوع تکنیکی جدید است ولی جی‌کی رولینگ (J.K. Rowling) موفق به استفاده از عنوانی بود که داستان رازآلود کتاب را به خوبی بیان می‌کرد. با سینماگیمفا همراه باشید.

حال نیز اسپین‌آف و پیش‌ درامد Fantastic Beasts and Where to Find Them «موجودات شگفت انگیز و زیستگاه آنها» به زودی اکران خواهد شد و به دنبال آن، چهار دنباله نیز وجود خواهد داشت که در صورت عملکرد مناسب فیلم در گیشه راهی سینماها خواهند شد. از همان ابتدا برای بسیاری از طرفداران این سوال وجود داشت که سرنوشت قهرمان داستان، نیوت اسکمندر با بازی ادی ردمین (Eddie Redmayne) چه خواهد شد. حال شاید بسیاری از طرفداران متوجه شوند که هسته داستان و ایده کلی آن به چه صورت خواهد بود.

در مصاحبه اخیر Comic Book با ردمین، این بازیگر عنوان کرد که نام گذاری داستان‌های Fantastic Beasts از الگوی مشابه سری هری پاتر استفاده خواهد کرد. او گفت:

اتفاقا من دقیقا همین سوال را از دیوید ییتس (David Yates) و دیوید هیمن (David Heyman) پرسیدم و آنها به این صورت پاسخ دادند: «Fantastic Beasts همیشه در عنوان اصلی حضور خواهد داشت و در ادامه با and the دنبال خواهد شد».

فیلم Fantastic Beasts 2 در تاریخ ۲۶ آبان ۱۳۹۷ راهی سینماها خواهد شد.

منبع: ScreenRant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    امیدوارم به بدى هرى پاتر و کودک نفرین شده نباشه. فن فیکشن ها عموماً از ان داستان بهتر بودن.

  • vahid vahedi says:

    تو دنیای رولینگ، بیشتر از خود هری، عاشق هاگوارتز با اساتید و دانش آموزاش بودم
    با اینکه ردمین ثابت کرده بازیگر کاربلدی هست، اما از تریلر ها زیاد خوشم نیومد..فقط راه افتادن با چوب دستی شهر رو داغون میکنن
    هابیت که اندازه ارباب حلقه ها مزه نداد ولی امیدوارم این سری جای کالکشن هری پاتر رو برام پر کنه ..