چرا انتخاب جانی دپ برای بازی در فیلم Fantastic Beasts مناسب بود؟

19 November 2016 - 10:00

تا به اینجا همه‌ی طرفداران سر سخت مجموعه فیلم‌های Harry Potter «هری پاتر» فهمیده‌اند که قرار است جانی دپ نقش گلرت گریندل (Gellert Grindelwald) در Fantastic Beasts And Where To Find Them «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» بازی کند. دیوید هیمن (David Heyman) در کنفرانس خبری مربوط به Fantastic Beasts در شهر نیویورک در هفته‌ی گذشته بیان کرد  که جانی دپ برای بازی در نقش گلرت گریندل کاملا مناسب است. او همچنین بیان کرد که دلیل انتخاب شدن جانی دپ توانایی و شرایط منحصر به فرد او برای بازی در نقشی خاص بود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

جانی دپ یک هنرمند و بازیگری عالی است که شخصیت‌های به یاد ماندنی خلق می‌کند. او در این نقش‌ها به شکل تعجب برانگیزی بازی کرده است. دقیقا همان چیزی که ما دنبالش بودیم. او اقتدار و جذابیت دارد و می‌تواند از یک جهت شما را اغوا کند و از طرف دیگر شما را نیست کند.

جانی دپ نه تنها باید این نقش را مال خودش کند بلکه باید او را به شخصیتی تبدیل کند که در دنیای Fantastic Beasts جلوه داشته باشد؛ دنیای که پر از شخصیت‌های به یاد ماندنی است. اعلاوه بر قدرت جادوگری، گلرت گریندل توانایی اغوا کردن دیگران را نیز دارد که به او این اجازه را به او می‌دهد که گروه بزرگی از افراد تحت فرمان خود در آورد. پیدا کردن بازیگری برای بازی در چنین نقشی اصلاً آسان نیست و هیمن هم اعتراف می‌کند برای شخصیت گریندل لیستی کوتاه در اختیار داشتند که جانی دپ در بالای آن قرار داشت.

وقتی به بازیگرانی فکر کنید که شجاع و هنرمند واقعی محسوب می‌شوند و شخصیت‌های به یادمادنی را داشته‌اند؛ با لیستی کوتاه روبرو خواهید شد. بعد در این لیست باید به به دنبال بازیگری جاه طلب باشید. در این صورت بود که انتخاب جانی دپ کاملاً امری طبیعی محسوب می‌شود و ما واقعاً خوشحال هستیم که او را بین خودمان داریم.

ما بازی جانی دپ در فیلم Fantastic Beasts And Where To Find Them «جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آن‌ها» در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ تماشا خواهیم کرد.

منبع: cinemablend

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.